Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator Patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Constanta | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Gradinita cu program prelungit ,,Lumea Povestilor" Constanta, judetul Constanta Expira in 2025-01-16

Locatie
Constanta

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Alte functiiAnunt



Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022


A.) Gradinita cu Program Prelungit ,,Lumea Povestilor" Constanta, cu sediul in Constanta, str. Solidaritatii nr.8, judetul Constanta, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.


1. Nivelul postului*: executie.

2. Denumirea postului: Administrator patrimoniu, S-I, 1 norma, post vacant, pe perioada nedeterminata, la Gradinita P.P. ,,Lumea Povestilor" Constanta.

3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: - I-S

4. Numarul de posturi: 1 norma - 8 ore/zi, 40 ore/saptamana


I Conditii specifice de participare :

I.1. Pregatirea profesionala impusa ocupantului postului:

* Indeplinirea conditiilor prevazute de legislatia in vigoare: studii superioare inginer/subinginer, economist cu diploma de licenta;

* Vechime minim 6 ani si 6 luni in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului;

* Experienta minim 3 ani in gestiune, cunostinte minime de contabilitate primara;

* Cunostinte avansate de operare Microsoft Office Excel si Word (calcul tabelar, intocmire grafice, editarea texte), baze de date, programe de gestiune/contabilitate (SICO, etc) cunostinte de utilizare e-mail;

* Cunostinte de accesare platforma SEAP;

* Spirit organizatoric;

* Abilitati de comunicare, relationare si de lucru in echipa;

* Capacitate de gestionare a timpului si prioritatilor (in conditii de stres);

* Constituie un avantaj absolvirea cursurilor de formare (ex. in domeniul SSM, PSI);

* Disponibilitate pentru program prelungit;

* Capacitatea de a lua decizii eficiente;

* Fara sanctiuni disciplinare;

* Recomandare de la ultimul loc de munca;

2. Comportamentul si conduita:

* Sa aiba un comportament si o conduita adecvata unei institutii de invatamant atat fata de copii, cat si fata de colegi;


3. Cerinte psihologice:

* Asumarea responsabilitatii;

* Rezistenta la sarcini repetitive;

* Adaptarea la sarcini de lucru schimbatoare;

* Echilibru emotional;

I. 2 Domenii de competenta :

* Identificarea solutiilor optime, prin consultarea cu conducerea unitatii, pentru toate problemele ce revin sectorului administrativ;

* Gestionarea bazei materiale a unitatii de invatamant,

* Elaborarea documentatiei pentru realizarea de achizitii publice ;

* Inregistrarea intregului inventar mobil si imobil al unitatii ;

* Indeplinirea formelor privind schimbarea destinatiei bunurilor ce apartin unitatii ;

* Recuperarea/remedierea pagubelor materiale

* Gestionare contractelor de inchiriere

* Elaborarea graficelor de activitate pentru personalul de ingrijire si paza

* Intocmirea receptiilor si bonurilor de consum pentru toate materialele cumparate si predarea receptiilor la biroul contabilitate, pentru efectuarea platilor;

* Intocmeste si tine la zi documentele de intrare-iesire a valorilor materiale pe fise analitice - obiecte de inventar si mijloace fixe, precum si evidenta computerizata a valorilor materiale ( N.I.R. -uri, bonuri de consum, bonuri de transfer si bonuri de miscare a mijloacelor fixe )

* Utilizarea softurilor in desfasurarea intregii activitati administrative

II. Acte necesare pentru dosarul de inscriere la concurs :

1. Formular de inscriere;

2. Curriculum vitae model european;

3. Certificat de nastere copie xerox si original;

4. Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

5. Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

6. Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

7. Copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

8. Extras din Revisal cu perioada lucrata dupa 01.01.2011;

9. Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

10. Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

11. Caracterizare de la ultimul loc de munca;

12. Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

Documentele solicitate se indosariaza, in ordinea mentionata, intr-un dosar cu sina care va fi inregistrat la gradinita.

III CONDITII GENERALE PENTRU OCUPAREA POSTULUI (cf. art. 3, HG nr. 286/2011, cu modificarile ulterioare):

a. are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b. cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c. are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d. are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e. indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f. nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g. nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h. nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

ETAPELE DESFASURARII CONCURSULUI

Dosarele pentru inscriere la concurs se depun la sediul Gradinitei cu PP ,,Lumea Povestilor " Constanta , Str. Solidaritatii, nr. 8;

* Depunerea dosarelor: 23.12.2024 -16 .01.2025

* Luni-vineri intre orele: 9.00 - 12.00

Informatii suplimentare la sediul gradinitei tel. 0341/440047.

Desfasurarea concursului:

Concursul se va organiza la sediul Gradinitei cu PP ,,Lumea Povestilor" Constanta, Strada Solidaritatii nr. 8 si consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza :

a. selectia dosarelor

b. proba scrisa

c. interviul

Calendarul concursului:

1. Afisarea anuntului privind ocuparea prin concurs a unui (1) post de administrator patrimoniu perioada nedeterminata - 20.12.2024

2. Depunerea dosarelor si completarea fisei solicitantului prin care se confirma dosarul depus si se transmite data si ora probei scrise si a interviului / probei orale - 23.12.2024 -16 .01.2025

Dosarele se pot depune dupa urmatorul program: luni - vineri intre orele: 9.00 - 12.00


- termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare),

23.12.2024 -16 .01.2025 , orele 09-12, la sediul institutiei.

- selectia dosarelor, 17.01.2025, orele 10-12, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor la selectia dosarelor, 17.01.2025, ora 13,00, la sediul institutiei;

- contestare selectie dosare , 17.01.2025 , orele 13,30 -15,00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultate la solutionarea contestatiilor selectiei dosarelor, 17.01.2025, ora 16,00, la sediul institutiei;

- proba scrisa in data de 20.01.2025, ora 08.30, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor de la proba scrisa: 20.01.2025, ora 12.00, la sediul institutiei;

- proba interviu in data de 20.01.2025 , ora 13.00, la sediul institutiei.

- afisarea rezultatelor de la proba de interviu: 20.01.2025 , ora 14.30, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor finale: 20.01.2025 , ora 14.30, la sediul institutiei;

- termen contestare a probelor de concurs 20.01.2025 , orele 15.00-16.00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultate la solutionarea contestatiilor, 20.01.2025 , ora 17.00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor finale, 20.01.2025 , ora 17.00, la sediul institutiei;


- Conform HG 286/2011 sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut minim 50 puncte; sunt declarati admisi la interviu candidatii care au obtinut minim 50 puncte

- Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu.


BIBLIOGRAFIE

Bibliografie si tematica:

1. LEGEA INVATAMANTULUI PREUNIVERSITAR NR.198/2023;

2. Hotararea 2230/1969 2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale, cu modificarile si completarile financiare

3. O.M.F.P nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

4. LEGEA nr. 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea nr. 53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

6. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

7. H.G nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice

8. H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;

9. O.M.F.P nr. 2634/2015 privind documentele finaciar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;

10. LEGEA nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare;

11. LEGEA nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare;

12. LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata;

13. O.U.G 74/2008 privind colectarea selectiva a deseurilor

14. Ordinul ME 4183/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar

15. Fisa postului pentru administrator de patrimoniu;


FORMULAR


Anexa 2


Formular de inscriere


Unitatea:

Functia solicitata:

Data organizarii concursului, proba scrisa si/sau proba practica, dupa caz:

Numele si prenumele candidatului:

Datele de contact ale candidatului (Se utilizeaza pentru comunicarea cu privire la concurs.):

Adresa:

E-mail:

Telefon:

Persoane de contact pentru recomandari:


Numele si prenumele Institutia Functia Numarul de telefon


Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.

Mentionez ca am luat cunostinta de conditiile de desfasurare a concursului.

Cunoscand prevederile art. 4 pct. 2 si 11 si art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), in ceea ce priveste consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar urmatoarele:


Imi exprim consimtamantul #

Nu imi exprim consimtamantul #


cu privire la transmiterea informatiilor si documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare indeplinirii atributiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de solutionare a contestatiilor si ale secretarului, in format electronic.


Imi exprim consimtamantul #

Nu imi exprim consimtamantul #


ca unitatea organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii certificatul de integritate comportamentala pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si din orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.


Imi exprim consimtamantul #

Nu imi exprim consimtamantul #


ca unitatea organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajarii, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.


Declar pe propria raspundere ca in perioada lucrata nu mi s-a aplicat nicio sanctiune disciplinara/mi s-a aplicat sanctiunea disciplinara _________________________________.

Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ca datele furnizate in acest formular sunt adevarate.


Data: Semnatura:

___________ ______________








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator Patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.