Administrator patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Liceul Tehnologic "Vasile Cocea" Moldovita Expira in 2024-12-12
Locatie
Suceava
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
ANUNT
CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE ADMINIATRTOR PATRIMONIU
Liceul Tehnologic"Vasile Cocea" Moldovita, jud. Suceava organizeaza concurs pentru ocuparea unui post de Administator de parimoniu - personal didactic auxiliar cu norma intreaga, pe perioada determinata, in conformitate cu Hotararea nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice si art. 30 din Legea 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare, OUG 80/2022
1. CONDITII GENERALE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris, citit si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat(a) definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
2. CONDITII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
* Studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de licenta : Inginer/subinginer, economist
* Vechime in specialitatea postului: fara vechime ( Debutant)
* abilitati de comunicare si relationare, de lucru in echipa
* caracter intuitiv, creator
* capacitate de gestionare a timpului si prioritatilor
* disponibilitate la timp de lucru prelungit
3. ATRIBUTII GENERALE SPECIFICE POSTULUI (extras din fisa postului):
* Identificarea solutiilor optime, prin consultare cu conducerea unitatii, pentru toate problemele ce revin sectorului administrativ.
* Intocmeste planul de activitati a compartimentului si il prezinta spre aprobare conducerii unitatii, in care cuprinde sarcinile fiecarui angajat, programul de lucru si modul cum evalueaza activitatea acestora ( indicatori de performanta);
* Monitorizeaza permanent indeplinirea exemplara a sarcinilor personalului din subordine, conform criteriilor de evaluare prevazute in fisa postului;
* Se preocupa pentru asigurarea conditiilor optime de munca a salariatilor din subordine, a materialelor de curatenie necesare si de protectie a muncii;
* Se asigura ca la fiecare loc de munca, nu exista conditii vatamatoare sau periculoase, care sa aduca atingere sanatatii subordonatilor;
* Este preocupat permanent de folosirea judicioasa si economica a materialelor de intretinere si curatenie, a energiei electrice si termice, aspecte ce se vor regasi in planul de activitati anuale;
* Pregateste cu personalul din subordine, localul scolii pentru inceperea anului scolar in cele mai bune conditii, se asigura ca exista curatenie atat in spatiile interioare, cat si in gradina si curtea scolii.
* Prin personalul propriu, participa la inlaturarea comportamentului neadecvat al elevilor, informeaza conducerea scolii sau profesorul de serviciu daca sunt elevi care fumeaza in grupurile sanitare, pe culoarele scolii sau in alte spatii, precum si alte abateri de la disciplina scolii;
* In cazul conditiilor meteo deosebite, are obligatia de a degaja caile de acces in unitate si in incinta acesteia;
* Asigura baza materiala pentru buna desfasurare a examenelor nationale precum si a altor activitati la nivelul unitatii scolare;
* Raspunde de prezenta personalului la timp in scoala si solicita conducerii scolii invoiri pentru subordonati sau propune graficul cu planificare in CO in functie de nevoile scolii.
* Organizarea si gestionarea bazei materiale a unitatii de invatamant.
* Administreaza judicios si responsabil patrimoniul scolii, se preocupa permanent de revizii tehnice si reparatii la instalatiile sanitare, mobilier, recuperarea pagubelor provocate de elevi;
* In limita dotarilor si pregatirii profesionale a personalului, se va preocupa de repararea mobilierului, a usilor si dotarilor salilor de clasa si laboratoare.
* Propune conducerii scolii efectuarea periodica a lucrarilor de reparatii, igienizare si modernizare.
* Membru al Comisiei de receptie a valorilor de orice fel achizitionate de scoala.
* Elaborarea documentatiei necesare, conform normelor in vigoare, pentru realizarea de achizitii publice in vederea dezvoltarii bazei tehnico - materiale a unitatii de invatamant.
* In calitate de membru al comisiei de analiza ofertelor si licitatiilor, va promova calitatea, exigenta si respectarea cantitatilor de lucrari ce se vor contracta. Reprezinta conducerea scolii la aceste activitati si se asigura ca firmele contractante isi respecta prevederile calitative in executia lucrarilor.
* Este membru in Comisia de licitatie/ ofertare.
* Inregistrarea intregului inventar mobil si imobil al unitatii de invatamant in registrul inventar al acesteia si in evidentele contabile.
* Raspunde de inventarul unitatii;
* La sosirea in unitate a bunurilor, are obligatia de a le inregistra in ordine cronologica, functie de documentele de primire;
* Intocmeste Nota de Intrare si Receptie pe care o preda serviciului Contabilitate;
* Elibereaza bunurile primite pe baza Bonului de consum compartimentelor si persoanelor desemnate de director;
* Inregistreaza in Registrul numerelor de inventar mijloacele fixe si inscriptioneaza numarul de inventar, pe acestea;
* Separat, tine evidenta obiectelor de inventar in folosinta ;
* La sfarsitul fiecarui an calendaristic (si ori de cate ori intervine o schimbare) efectueaza inventarierea faptica a patrimoniului impreuna cu Comisia constituita la nivelul unitatii prin decizie interna si centralizeaza propunerile de scoatere din uz a obiectelor cu termen de pastrare expirat;
* Este membru al comisiei de casare si declasare a bunurilor.
* Asigurarea indeplinirii formelor legale privind schimbarea destinatiei bunurilor ce apartin unitatii de invatamant
* Are obligatia de a intocmi, in termen de 24 ore, procese verbale de custodie pentru bunurile care sunt solicitate in afara unitatii scolare, avand evidenta la zi a acestor bunuri;
* In momentul in care intervine o schimbare in inventar are obligatia de a intocmi noul inventar care va purta data la care s-a produs schimbarea.
* Recuperarea / remedierea pagubelor materiale, de orice fel, aflate in patrimoniul scolii.
* Este responsabil cu securitatea cladirii si a patrimoniului;
* Controleaza permanent sursele generatoare de incendii si asigura dotarile necesare pentru a preintampina asemenea evenimente;
* Colaboreaza cu profesorii diriginti si profesorul de serviciu pentru recuperarea pagubelor provocate de elevi ( intrerupatoare, geamuri, table, usi, mobilier, etc).
4. ACTE NECESARE PENTRU INSCRIEREA LA CONCURS:
a) Formular de inscriere la concurs conform modelului prevazut la Anexa nr. 2 din HG nr. 1.336/2022
b) Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate
c) Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz
d) Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului
e) Copia carnetului de munca/raport salariat REVISAL sau, dupa caz, o adeverinta in original care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
f) Certificat de Cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar
g) Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate fizica si psihica, corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului
h) Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul National automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant;
i) Curriculum Vitae, model comun european.
PRECIZARI:
- Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in Anexa nr. 3. din H.G. nr. 1336 din 28 octombrie 2022
- Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii
- Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) din HG nr. 1336/2022, se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs
- In cazul in care candidatul depune o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, daca este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului
- Dosarul trebuie sa cuprinda toate documentele, in ordinea enumerata mai sus, iar filele trebuie numerotate, numarul de file va fi consemnat in opis.
NOTA: Opisul dosarului se intocmeste in 2 exemplare, un exemplar se restituie candidatului cu numar de inregistrare. Actele prevazute la lit. b), c) si d) vor fi prezentate si in original, in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
5. TEMATICA CONCURSULUI:
* Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului.
* Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic
( compartimentul administrativ)
* Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii
* Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului
* Norme generale si specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile
* Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele finaciar-contabile;
* Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;
* Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale;
* Garantia in numerar (conf. Legii 22/18.11.1969).
* Instruirea lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca si de prevenire si stingerea incediilor;.
* Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca;
* Evenimente (comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca).
* Comitetul de securitate si sanatate in munca (conform Codului muncii);
* Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;
* Raspunderea patrimoniala conform Codului Muncii;
* Dispozitii generale, obligatii privind apararea imotriva incendiilor;
* Colectarea selectiva a deseurilor;
* Jurisdictia muncii conform Codului Muncii;
* Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale;
* Prevederi legale privind controlul managerial intern;
* Cunostinte avansate de operare a MICROSOFT, OFFICE ,EXCEL si WORD( calacul tabelar, intocmire grafice, editarea texte) si sa aiba cunostinte de utilizare e-mail.
6. BIBLIOGRAFIA PENTRU CONCURS:
* Legea nr. 198/2023 Legea invatamantului preuniversitar;
* O.M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
* Legea nr. 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994, privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr. 53/2003, Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
* H.G nr. 419/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice;
* H.G. nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
* O.M.F.P. nr. 2634/2015 privind documentele financiar contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr. 319/2006 cu Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare;
* Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata;
* O.U.G. 74/2008 privind colectarea selectiva a deseurilor;
* Regulemantul de Organizare si Functionare a Unitatilor de Invatamant Preuniversitar
( ROFUIP) O.M.E .nr. 5726/2024
7. PROBELE DE CONCURS:
* Selectia dosarelor - se noteaza cu "admis" sau "respins"
* Proba scrisa - maxim 100 puncte
* Interviu - maxim 100 puncte
NOTA: Punctajul minim de promovare a fiecarei probe este de 50 de puncte.
Candidatii care nu obtin minim 50 de puncte la fiecare proba de concurs nu pot participa la proba urmatoare. Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la fiecare proba. Se considera admis candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj, dintre candidatii care au concurat pentru postul vacant cu conditia ca acesta sa fi obtinut punctajul minim necesar (conform H.G. nr. 1336/28.10.2022).
8. GRAFICUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:
Concursul se va desfasura la sediul Liceului Tehnologic"Vasile Cocea" Moldovita , str. Principala, nr. 138, com. Moldovita, jud. Suceava, dupa cum urmeaza:
Nr. crt. Etapele/Probele de concurs Data/perioada
1 Publicare anunt 27.11.2024
2 Depunere dosar 29.11.2020-12.12.2024 intre orele 9.00-13.00
3 Verificarea si selectia dosarelor 16.12.2024 incepand cu ora 12.00
4 Afisarea rezultatelor dupa selectia dosarelor 16.12.2024 ora 16.00
5 Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor 17.12.2024 intre orele 8.00-12.00
6 Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor dupa contestatii 18.12.2024 ora 9.00
7 Proba scrisa 19.12.2024 intre orele 11.00-14.00
8 Afisarea rezultatelor 19.12.2024 ora 16.30
9 Depunerea contestatiilor 20.12.2024 intre orele 8.00-10.00
10 Afisarea rezultatelor dupa contestatii 20.12.2024 ora 16.30
15 Interviu 30.12.2024 incepand cu ora 10.00
16 Afisarea rezultatelor 30.12.2024 ora 12.00
17 Depunerea contestatiilor 30.12.2024 intre orele 14.00-16.00
18 Afisarea rezultatelor dupa contestatii 31.12.2024 ora 10.00
19 Afisarea rezultatelor finale 31.12.2024 ora 12.00
Dosarele se depun la secretariatul unitatii scolare cu sediul in Moldovita, nr. 138, jud. Suceava.
Informatii suplimentare se pot obtine pe adresa de mail: [email protected] sau la numarul de telefon: 0230336170.
DIRECTOR,
Prof. Mitric Danuta
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.