Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
Aplicare Externa

Adaugat:

P

Administrator patrimoniu și Infirmieră - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Bacau | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:





Centrul Scolar de Educatie Incluziva nr. 2 Comanesti, judetul Bacau Expira in 2024-12-23

Locatie
Bacau

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



Centrul Scolar de Educatie Incluziva nr.2 Comanesti, cu sediul in localitatea Comanesti, str. Pietricica, nr.1, judetul Bacau organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, a urmatoarleor functiicontractuale, de executie, vacante: - -Administrator patrimoniu, studii superioare - - -Infirmiera, studii medii

Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta urmatoarele documente (pentru ambele functii scoase la concurs):

a) Formular de inscriere la concurs conform modelului prevazut la anexa nr.2 din HG.1336/28.10.2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractul din sectorul bugetar platit din fonduri publice;

b) Copie a actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) Copie a certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz ;

d) Copii ale actelor de studii care sa ateste nivelul studiilor si a altor acte care atesta efectuarea unor specializari;

e) Copie a carnetului de munca si/sau raport salariat Revisal, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care atesta vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) Certificat de cazier judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-1 faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;

g) Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie a1 candidatului sau de catre unitati sanitare abilitate;

h) Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare.

i) Curriculum vitae, model comun european;

Conditii specifice pentru ocuparea postului de administrator patrimoniu

- studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;

- cunostinte avansate de operare Microsoft Office Excel si Word (calcul tabelar, intocmire

grafice, editarea texte)

- cunostinte de contabilitate primara,

- spirit organizatoric;

- abilitati pentru munca in echipa;

- constituie un avantaj absolvirea cursurilor de formare ( ex. in domeniul SSM, PSI)

Tematica concursului pentru ocuparea postului de administrator patrimoniu

1. Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;

2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati;

3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;

4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;

5. Norme generale si specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar - contabile;

6. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;

7. Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;

8. Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca;

9. Evenimente(comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca);

10. Comitetul de securitate si sanatate in munca(conf. Codului Muncii);

11. Raspunderea patrimoniala conf. Codului Muncii;

12. Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;

13. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.

14. Instruirea lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca si de prevenire si stingerea

incendiilor.

15. Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale.

16. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.

17. Prevederi legale privind controlul managerial intem

18. Cunostinte avansate de operare Microsoft Office Excel si Word (calcul tabelar, intocmire

grafice, editarea texte) si sa aiba cunostinte de utilizare e-mail.

Bibliografie concurs administrator patrimoniu

1. LEGEA nr. 198/2023 Legea invatamantului preuniversitar;

2. O.M.F.P nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

3. LEGEA nr. 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici,autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Legea nr. 53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

6. H.G nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice

7. H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;

8. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele finaciar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;

9. LEGEA nr. 319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare;

10. LEGEA nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare;

11. LEGEA nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata;

12. H.G. 72/ 05.02.2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la institutiile publice;

13. Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, nr. 5726/08.08.2024;

Conditii specifice pentru ocuparea postului de infirmiera

1. Studii de specialitate: diploma(adeverinta) de absolvire a 12 clase

2. Perfectionari (specializari): curs de infirmiera, curs de igiena

3. Abilitati, calitati si aptitudini necesare:

- empatie fata de copii si nevoile acestoras

- onestitate si interes fata de munca prestata;

- profesionalism, implicare, daruire ;

-abilitati de comunicare;

4. Vechime -nu necesita (vechime in ingrijire copii cu CES constituie avantaj)

Bibliografie si tematica pentru ocuparea postului de infirmiera

1. Programul National de Pregatire al Infirmierelor.

2.Ordin 1761/2021 pentru aprobarea normelor tehnice privind curatenia si dezinfectia .

3.Fisa post infirmiera

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

- 10.12.2024 - 23.12.2024, in intervalul orar 09,00 - 12,00 -- Depunerea dosarelor

- 30.12.2024- ora 9,00 -- Selectia dosarelor

- 30.12.2024 -ora l 1,00 -- Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor,

- 30.12.2024 in intervalul orar 11,30 -13,30- Depunerea contestatiilor ca urmare a selectiei dosarelor,

- 08.01.2025- ora 14,00 -- Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse ca urmare a selectiei dosarelor

- 13.01.2025 -ora 9,00 -- Sustinerea probei scrise

- 13.01.2025 - ora 13,30 -- Afisarea rezultatelor in urma sustinerii probei scrise,

- 13.01.2025- ora 14.00 - Sustinerea probei practice

- 14.01.2025 ora 10,00 - Afisarea rezultatelor in urma sustinerii probei scrise si probei practice

- 14.01.2025, in intervalul orar 10,00 - 12,00 -- Depunerea contestatiilor ca urmare a probei scrise si probei practice

- 14..01.2025 - ora 14,00 - Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor probei scrise si practice,

- 15.01.2025 - ora 9,00 - Sustinerea interviului,

- 15.01.2025 - ora 12,00 - Afisarea rezultatelor la proba de interviu

- 15.01.2025 in intervalul orar 12,30- 13,30 Depunere contestatii la proba de interviu

- 15.01.2025 - ora 15,00 - afisare rezultate la contestatii proba interviu

- 15.01.2025 - ora 15,30 - afisare rezultat final

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Centrului Scolar de Educatie Incluziva nr.2 Comanesti, strada Pietricica, nr. 1, judetul Bacau, telefon: 0234 374296








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator patrimoniu și Infirmieră - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Aplicare Externa
Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.