Administrator - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti Expira in 2024-12-13
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
ANUNT
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, cu sediul in Bucuresti, Str. Calea Floreasca Nr. 8, Sector 1, in conformitate cu prevederile Hotararii Nr. 1336 din 28 Octombrie 2022 pentru aprobarea regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare , organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata corespunzatoare functiilor contractuale de executie, a urmatorului post unic vacant:
Pozitia 1- 1 (unu) post administrator I in cadrul cadrul UPU- SMURD ;
Poate ocupa un post vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a)are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b)cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c)are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d)are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e)indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f)nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g)nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h)nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Dosarele de concurs vor fi depuse la serviciul RUNOS, in perioada: 02-13.12.2024, intre orele 12.00 - 14.30; informatii suplimentare telefon contact 0215992300 int 178, Serviciul RUNOS- Pantazi Mariana.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:a)formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c)copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d)copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e)copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h)certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b)-e) , precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
Documentul prevazut lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Conditii specifice pentru inscrierea la concurs:
Pozitia 1- 1 (unu) post administrator I in cadrul cadrul UPU- SMURD- diploma de absolvire a invatamantului postliceal de specialitate economic sau tehnic sau diploma de bacalaureat in profil economic sau tehnic-4 ani vechime in activitate
Sunt declarati admisi candidatii care au obtinut la fiecare proba minimum 50 de puncte.
Promovarea probei scrise este obligatorie pentru sustinerea probei urmatoare.
Pentru fiecare proba a concursului se stabileste un punctaj de maximum 100 de puncte.
CALENDARUL DE CONCURS :
- depunerea dosarelor de concurs: : 02-13.12.2024, intre orele 12.00 - 14.30;
- selectia dosarelor candidatilor: 16.12.2024;
- afisare rezultatelor la selectia dosarelor: 17.12.2024;
- contestatii la rezultatele selectiei dosarelor: 18.12.2024 ora 12:00;
- afisare rezultatelor la contestatii sectia dosarelor :19.12.2024;
- proba scrisa: 20.12.2024 - ora desfasurarii probei se va afisa pe tabelul rezultatelor la selectia dosarelor;
- afisarea rezultatelor obtinute la proba scrisa: 23.12.2024;
- contestatii la rezultatele probei scrise: 24.12.2024 - ora 12:00;
- afisare rezultatelor la contestatii proba scrisa: 30.12.2024 - ora 15:00;
- proba interviu: 08.01.2025
- afisarea rezultatelor obtinute la proba interviu: 09.01.2025;
- contestatii la rezultatele probei interviu:10.01.2025 - ora 12:00;
- afisarea rezultatelor contestatiilor la proba interviu: 13.01.2025 - ora 15:00;
- afisarea rezultatelor finale: 14.01.2025.
Manager,
Sef serv RUNOS ,
Bibliografie concurs
1.ORDIN nr. 1.706 din 2 octombrie 2007privind conducerea si organizarea unitatilor si compartimentelor de primire a urgentelor
2. Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
3.ORDIN Nr. 2861 din 9 octombrie 2009pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
4.LEGE Nr. 98/2016 din 19 mai 2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
5. HOTARARE Nr. 395/2016 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
6. ORDIN Nr. 1226 din 3 decembrie 2012pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale
7. ORDIN Nr. 2021/691 din 12 decembrie 2008pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare ale titlului IV ,,Sistemul national de asistenta medicala de urgenta si de prim ajutor calificat" din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii
Tematica
1.Responsabilitati , atributii si obligatii ale administraorului UPU;
2. Finantare UPU- SMURD;
3.Contractul de achizitie publica;
4.Organizarea UPU;
5.Contractul de achizitie publica ;
6.Acordul Cadru;
7.Normele privind Organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
8.Sistemul electronic de achizitii publice -SEAP.
ANEXA nr. 2: Formular de inscriere
Autoritatea sau institutia publica:
Functia solicitata:
Data organizarii concursului, proba scrisa si/sau proba practica, dupa caz:
Numele si prenumele candidatului:
Datele de contact ale candidatului (Se utilizeaza pentru comunicarea cu privire la concurs.):
Adresa:
E-mail:
Telefon:
Persoane de contact pentru recomandari:
Numele si prenumele Institutia Functia Numarul de telefon
Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.
Mentionez ca am luat cunostinta de conditiile de desfasurare a concursului.
Cunoscand prevederile art. 4 pct. 2 si 11 si art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), in ceea ce priveste consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar urmatoarele:
Imi exprim consimtamantul |_|
Nu imi exprim consimtamantul |_|
cu privire la transmiterea informatiilor si documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare indeplinirii atributiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de solutionare a contestatiilor si ale secretarului, in format electronic.
Imi exprim consimtamantul |_|
Nu imi exprim consimtamantul |_|
ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii certificatul de integritate comportamentala pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si din orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
Imi exprim consimtamantul |_|
Nu imi exprim consimtamantul |_|
ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajarii, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
Declar pe propria raspundere ca in perioada lucrata nu mi s-a aplicat nicio sanctiune disciplinara/mi s-a aplicat sanctiunea disciplinara .................................
Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ca datele furnizate in acest formular sunt adevarate.
Data:
Semnatura:
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.