Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Administrator, treapta I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 5 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Bacau | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

UAT Bacau Expira in 2024-09-25
Locatie
Bacau

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Primaria Municipiului Bacau cu sediul in str. Pictor Th.Aman nr.94 C, organizeaza concurs pentru ocuparea postului contractual de executie vacant, pe perioada nedeterminata (8 ore/zi,40 ore/saptamana) la Structura Administrare Baze Sportive si de Agrement, Parcuri - Serviciul Administratia Pietelor din cadrul Directiei Patrimoniu, concurs, organizat in data de 04.10.2024, ora 10,00 proba scrisa si interviul in data de 10.10.2024, la o ora ce va fi anuntata, la sediul Serviciul Administratia Pietelor , in temeiul art.18 din H.G. nr.1336/2022, astfel :

- Administrator (studii medii) treapta I - 1 post

Conditiile generale prevazute de art.15 din HG nr. 1336/28.10.2022, dupa cum urmeaza:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute la art.15 din Hotararea de Guvern nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

Conditii specific de participare :

Studii : studii medii;

Vechime : minim 6 ani si 6 luni;


Calendarul de desfasurare a concursului

Concursul se va desfasura la sediul Serviciul Administratia Pietelor str.Pietii nr.4, dupa urmatorul grafic:

- Depunerea dosarelor: 12.09.2024 - 25.09.2024 , inclusiv, intre orele 08,00-16.00 de luni - joi, si vineri intre orele: 08,00 -14,00;

Selectia dosarelor: in termen de 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor;

Afisare rezultat selectie dosare: in termen de o zi lucratoare de la data expirarii perioadei de selectie a dosarelor;

Proba scrisa : 04.10.2024 ora 10,00 ;

Notarea/afisare rezultat proba scrisa: in maxim o zi lucratoare de la finalizarea probei;

- Interviu: 10.10 .2024 la o ora ce va fi anuntata dupa sustinerea probei scrise;

Notarea/afisare rezultat interviu: in termen de maxim o zi lucratoare de la finalizare

Depunere contestatii: dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba practica/scrisa sau interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor mai sus mentionare

Dosarele de concurs pentru inscriere trebuie sa contina:

a) formular de inscriere, la concurs conform modelului prevazut in Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termene de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s- a realizat schimbarea de nume, dupa caz:

d) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care atesta vechimea in munca, si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare,

i) curriculum vitae, model comun european.

(2) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 2.

(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap,emis in conditiile legii.

(4) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul Comisiei de Concurs.

(5) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

(6) Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

(7) Dosarele de concurs se depun la sediul Primariei Municipiului Bacau, str. Pictor Th. Aman nr.94 C etaj 6, camera 34, la Serviciul Managementul Resurselor Umane si Formare Profesionala, persoana de contact: Elena Rotaru, Consilier, clasa I. Relatii suplimentare la sediul institutiei .

(8) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul Comisiei de Concurs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

(9) Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila. Adresa de email la care se poate trimite dosarul de concurs este: [email protected].

(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta Comisiei de Concurs, pana la data de 25.09.2024, ora 16,00, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Administrator, treapta I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.