Agent achizitii (perioada determinata)
Adaugat: Azi
KMG Rompetrol Services Center
Agent achizitii (perioada determinata)
Adaugat: Azi
KMG Rompetrol Services Center
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
In prezent cautam un Agent achizitii (perioada determinata), orientat catre cifre si proactiv pentru Navodari in cadrul companiei Rompetrol Services Center.
Rompetrol Services Center functioneaza ca Centru de Servicii incluzand functiile de asistenta (Administrativ, Financiar, Resurse umane, IT, Juridic, Achizitii, Imbunatatirea serviciilor, QHSE, Secretariat). In 2015 a luat nastere Centrul de Servicii acoperind toate entitatile juridice romane si lucrand in conformitate cu noile procese definite, roluri si responsabilitati si tinta pentru a servi mai bine clientii nostri si pentru a furniza servicii de inalta calitate Grupului.
Noul tau rol: Deruleaza procesul de achizitii produse si servicii la nivelul companiei/grupului la solicitarea clientilor interni sau la initiativa departamentului Procurement prin respectarea parametrilor tehnico-economici prestabiliti si a normelor si procedurilor interne in vigoare.
Activitatile care te vor ajuta sa stralucesti:
1. Gestioneaza procesele de achizitie produse si servicii la nivelul companiei si initiaza incheierea contractelor de achizitii.
• Realizeaza procesul de selectie al furnizorilor de produse și servicii precum si incheierea contractelor;
• Ofera suport utilizatorilor sistemului Ariba pentru modulul de Sourcing aferent categoriilor pentru care face achizitii;
• Participa, la solicitarea superiorului direct, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei
2. Gestioneaza derularea contractelor de achizitie.
• Deruleaza in sistemele E-Procurement sau in afara lor, dupa caz, procesele de achizitie alocate.
• Contacteaza si poarta discutii cu furnizorii pentru a rezolva problemele contractuale referitoare la preț, calitate, livrare sau facturare, impreuna cu derulantul de contract.
• Comunica cu autoritatiele statului si utilizeaza sistemele de raportare specifice activitatii.(EMCS, SPV)
• Înregistreaza / monitorizează comenzile în sistemele ERP ale companiei pentru contractele derulate de el;
• Responsabil de reconcilierea facturilor în ceea ce privește termenii contractuali, cantitatea, între departamentul financiar și furnizori (preț, cantitate etc.).
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.