Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
C

Agent Call Center limba Germana (HIBRID)

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Covisian
Functia Jobului:
Servicii pentru clienti & suport
Locatie & Tipul Jobului:
Iasi | Program Full Time
Descriere:

Căutăm Consultanți Inbound Customer Care în limba germană cu disponibilitate imediată.


Cerințe:

· Cunoștințe bune de germană scrisă și vorbită (B2/C)

· Excelente abilități analitice, de găsire a problemelor și de rezolvare a problemelor

· Orientare catre client

· Flexibil și metodic

· Abilități excelente de ascultare și atenție la detalii

· Abilitati de comunicare, empatie

· Familiarizarea cu principalele medii 

Cerință preferențială:

· Experienta anterioara in domeniile Customer Care

Ce oferim:

· Contract permanent

· Salariu motivant în concordanță cu cele mai bune oferte de pe piață

· Stimulente economice pentru obținerea de rezultate

· Formare inițială plătită

· Tichete de masă

· Oportunități de creștere, orizontale și verticale

· Sediu situat în inima orașului (zona Palas)

· Asigurare medicală privată (Asigurări Arcadia)

Covisian este lider pe piata Business Process Outsourcing in domeniul contact center.  Ceea ce ne deosebește este capacitatea noastră de a oferi servicii cu un conținut ridicat de inovație, capabile să influențeze modelele de management al customer care, în vederea îmbunătățirii continue a Customer Experience.

Covisian s-a născut în ianuarie 2016 la inițiativa fondului Aksia din fuziunea a două companii istorice din sector: Visiant, specializată în managementul serviciilor end to end, a dezvoltat tehnologii și competențe în domeniul big data și analytics. Contacta, o companie consolidată în sector, este recunoscută pe piață pentru metodologia sa robustă și capacitatea puternică de inovare în procesele operaționale.

Dorim să reinventăm BPO, introducând noi modele de afaceri bazate pe împărtășirea obiectivelor partenerilor noștri. Dorim să fim punctul de referință pentru o abordare profund diferită a externalizării, în care tehnologia sporește talentul oamenilor în construirea de relații valoroase.

Susținem companiile în îmbunătățirea continuă a experienței clienților prin furnizarea de soluții receptive în care cele mai sofisticate tehnici de analiză predictivă permit modele de afaceri inovatoare.

5000 de profesioniști, sprijiniți de procese operaționale riguroase, gestionează relațiile cu clienții unor mărci cunoscute cu conștientizarea de a avea inima companiilor în mâinile lor

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Agent Call Center limba Germana (HIBRID)
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.