Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
J

Agent Call Center - Part-time - 4 ore

Companie Verificata

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Aplica pe
Companie:
JYSK ROMÂNIA SRL
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Part Time
Nivel experienta:
Junior
Vechime:
1 an
Descriere:

Candidatul ideal

Pentru departamentul nostru de Relatii Clienti, cautam un Agent Call Center, care sa fie un ambasador JYSK pentru clientii nostri si care sa fie primul contact al clientilor pe toate canalele de comunicare pe care le folosim.

Ca Agent Call Center …

 

  • TU esti orientat catre clienti si esti capabil sa asculti si sa identifici nevoile clientilor
  • ITI place sa comunici
  • TU ai un nivel ridicat de empatie

 

Te vezi in acest rol de Agent Call center? Atunci TU esti persoana pe care o cautam! 

 

CE ITI OFERIM

Ai posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. 

In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:

  • Oportunitati de dezvoltare prin training
  • Un program de inductie prin care sa ai parte de cel mai bun start in cariera la JYSK  
  • Un salariu competitiv  
  • Activitate la sediul nostru care se afla in centrul orasului, aproape de metrou
  • Sisteme si instrumente specifice digitale (intranet, sistem de reclamatii online, baza de date cu clienti)
  • Sansa de a concura, de a castiga si de a sarbatori performantele excelente
  • 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen
  • Tichete de masa, tichete de vacanta acordate in functie de vechime, asigurare medicala, bonus aniversar, petrecere anuala pentru toti angajatii, teambuilding, zi libera de ziua ta
  • Zile de concediu in plus: dupa 3 ani - 23 zile, dupa 5 ani - 25 de zile, dupa 7 ani - 27 de zile

CE VEI FACE LA NOUL TAU JOB

Tu esti primul contact pentru clientii nostri. In departamentul de Relatii Clienti de la JYSK activitatea noastra principala este aceea de a ne ocupa de cerintele clientilor pe care le primim prin diferite canale de comunicare, de a rezolva problemele acestora si de a le preveni in viitor.  

  • Te ocupi de reclamatiile sau de cerintele clientilor prin telefon, e-mail, chat sau pe social media
  • Ajuti la cresterea vanzarilor prin identificarea nevoilor clientilor atunci cand discuti cu acestia
  • Esti parte dintr-o echipa orientata spre rezultate care lucreaza intr-un mediu dinamic si care se adapteaza in situatii dificile
  • Ai control asupra activitatii tale si vei gasi solutii pentru clienti intr-un mod profesionist, pozitiv si competent
  • Lucrezi intr-un mediu placut alaturi de colegii tai si ai ocazia sa colaborezi cu acestia astfel incat sa depasiti asteptarile clientilor  
  • Oferi informatii despre activitatea companiei tuturor celor care au nevoie

CE CAUTAM LA TINE

  • Empatie, iti place sa asculti activ si sa le oferi suport clientilor
  • Esti profesionist si deschis sa comunici
  • Intelegi nevoile clientilor si oferi solutii in functie de acestea
  • Iti place sa lucrezi in echipa si iti doresti sa fii intr-un mediu distractiv si dinamic unde cunostintele si informatiile sunt impartasite
  • Intelegi importanta rezolvarii la timp a unor probleme pe care clientii le pot avea deoarece acestia sunt pe primul loc
  • Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor cat si in privinta programului de lucru;
  • Sa scrii si sa vorbesti perfect limba romana; Engleza este un avantaj extraordinar pentru dezvoltarea carierei la nivel international si pentru a comunica cu ai tai colegi din toata compania
  • Cunostinte de baza in tehnologie – stii sa folosesti un computer, esti rapid si scrii corect la tastatura, nu ai nicio problema in a invata noi programe sau a citi si intelege ghiduri si proceduri

ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!

Procesul de recrutare in Romania:

Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de recrutare pe adresa de e-mail sau la numarul de telefon cu care ai aplicat.

Descrierea jobului

-

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Agent Call Center - Part-time - 4 ore
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.