Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
C

Agent Call Center - Retentie

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe
Companie:
CREDIT EUROPE BANK (ROMANIA) SA
Functia Jobului:
Contabilitate, audit & finante
Industrie:
Bancar, finante si asigurari
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Junior
Vechime:
1 an
Descriere:

Candidatul ideal

  • Abilitati de comunicare, capacitate de relationare interumana, atitudine pozitiva, orientata catre succes si catre respectarea termenelor limita;
  • Abilitati de gandire analitica, persoana organizata, metodica;
  • Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa;
  • Experienta intr-un Call Center (telesales, retentie, asistenta clienti, recuperare debite);
  • Cunostinte de utilizare PC si pachetul Microsoft Office;
  • Excelente abilitati de comunicare si negociere;
  • Motivat(a) de cresterea venitului, in functie de rezultatele obtinute si de atingerea obiectivului privind rata de succes;
  • Limba engleza: nivel mediu/avansat, este un plus;
  • Studii medii/superioare finalizate;

Descrierea jobului

  • Vei contacta clientii care isi declara intentia de a rezilia contractul de servicii, cu scopul de a-i pastra in portofoliu, tinand cont de normele etice si procedurile Bancii;
  • Vei consulta informatiile disponibile si vei cunoaste in detaliu produsele si serviciile Bancii, cu scopul de a te pregati pentru procesul de negociere;
  • In timpul discutiei cu clientii vei identifica motivele solicitarii de reziliere si vei propune cele mai bune solutii pentru a pastra clientii in retea;
  • Vei desfasura activitati de retentie si de fidelizare a clientilor folosind mijloacele de comunicare specifice activitatii de Call Center;
  • Vei furniza informatii cu privire la serviciile si ofertele companiei;
  • Vei pastra o legatura permanenta cu departamentele ce se ocupa de solutionarea reclamatiilor si solicitarilor clientilor;
  • Vei raspunde de indeplinirea in bune conditii si la termen a obiectivelor privind numarul de apeluri efectuate, precum si de indeplinirea obiectivelor de vanzari si retentie.

Pe langa o colaborare frumoasa si un mediu de lucru prietenos, iti oferim urmatoarele beneficii:

  • Salariu atractiv;
  • Bonusuri in functie de performanta;
  • Tichete de masa;
  • Abonament medical la o clinica privata;
  • Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca;
  • Posibilitati reale de formare si dezvoltare profesionala;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic;
  • Training specializat.


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Agent Call Center - Retentie
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.