Agent hitrotehnic - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Agent hitrotehnic - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU Expira in 2025-01-20
Locatie
Dolj
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractualaAnunt
ANUNT
pentru organizarea concursului pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante, pe perioada nedeterminata, de agent hidrotehnic in cadrul Formatiei Diguri Regularizari Jiu Aval - S.H. Rovinari - Sistemul de Gospodarire a Apelor Gorj - Administratia Bazinala de Apa Jiu
Administratia Bazinala de Apa Jiu, cu sediul in Craiova, B-dul Nicolae Romanescu, nr.54, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata, de agent hidrotehnic in cadrul Formatiei Diguri Regularizari Jiu Aval - S.H. Rovinari - Sistemul de Gospodarire a Apelor Gorj - Administratia Bazinala de Apa Jiu
Activitatea profesionala a agentului hidrotehnic se va desfasura la Formatia Diguri Regularizari Jiu Aval -S.H. Rovinari din cadrul Sistemului de Gospodarire a Apelor Gorj - Administratia Bazinala de Apa Jiu.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concursul pentru ocuparea postului corespunzator functiei contractuale de executie vacante, pe perioada nedeterminata, de agent hidrotehnic, precum si calendarul desfasurarii concursului sunt:
- studii: generale/medii
- vechime in munca: fara vechime in munca ;
- vechime in specialitate: fara vechime in specialitate ;
Concursul pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante, pe perioada nedeterminata, de agent hidrotehnic in cadrul Formatiei Diguri Regularizari Jiu Aval -S.H. Rovinari din cadrul Sistemului de Gospodarire a Apelor Gorj - Administratia Bazinala de Apa Jiu, se va desfasura astfel:
- proba scrisa la sediul Sistemului de Gospodarire a Apelor Gorj din bulevardul Ecaterina Teodoroiu, nr.99,Targu Jiu, judetul Gorj
- proba de interviu la sediul Sistemului de Gospodarire a Apelor Gorj din bulevardul Ecaterina Teodoroiu, nr.99,Targu Jiu, judetul Gorj dupa urmatorul calendar:
- 20.01.2025 ora 15.30 - data limita de depunere la registratura generala a Sistemului de Gospodarire a Apelor Gorj a dosarelor de participare la concurs;
- 22.01.2025 ora 15.30 - selectia dosarelor de concurs;
- 23.01.2025 ora 15.30 - termen de afisare rezultate la selectia dosarelor de concurs;
- 27.01.2025 ora 12.00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs;
- 27.01.2025 ora 15.30 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la selectia dosarelor de concurs;
- 29.01.2025 ora 10.00 - desfasurare proba scrisa;
- 29.01.2025 ora 15.30 - termen de afisare rezultate proba scrisa;
- 30.01.2025 ora 12.00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul probei scrise;
- 30.01.2025 ora 15.30 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele probei scrise;
- 04.02.2025 ora 10.00 - sustinerea interviului;
- 04.02.2025 ora 15.30 - termen de afisare a rezultatelor privind interviul;
- 05.02.2025 ora 12.00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul interviului;
- 05.02.2025 ora 15.30 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele interviului;
- 05.02.2025 ora 15.30 - termen de afisare a rezultatelor finale.
Conform art.35 al Hotararii de Guvern nr.1336 din 2022, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a)formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c)copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d)copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e)copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)cazierul judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h)curriculum vitae, model european;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f), poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se depun la Serviciul Resurse Umane sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea postului vacant.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice.
Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila. (Se va mentiona adresa de mail)
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea si inregistrarea dosarului de concurs, dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale conform art. 14 din Hotararea de Guvern nr.1336 din 2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
BIBLIOGRAFIE:
- Legea 107/1996 actualizata - Capitolul II: Regimul de folosire a apelor si a albiilor,
-Capitolul III:Gospodarirea apelor;
- Aparare Impotriva inundatiilor - Mircea Selarescu si Mircea Podani;
- Indicator de norme de deviz pentru lucrari de terasamente Ts editia 1981.
TEMATICA:
- Regimul de folosire a albiilor
- Aparare impotriva inundatiilor,fenomenelor meteorologice periculoase si accidentelor la constructii hidrotehnice
-Protectia albiilor minore, a malurilor si a lucrarilor de gospodarire a apelor
-Metode pentru apararea impotriva inundatiilor provocate de viituri
-Indiguiri
-Exploatarea lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor
-Capitolul TSA-Sapaturi manuale
.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Sistemului de Gospodarire a Apelor Gorj din bulevardul Ecaterina Teodoroiu, nr.99, C.P. 210106, Targu Jiu, judetul Gorj sau la numerele de telefon 0253/218738 sau 0253/213926, persoana de contact: Ciobanu Cornelia - secretar comisie de concurs si comisie de solutionare a contestatiilor.
e-mail: [email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.