AGENT SECURITATE INTERVENȚIE COR 541406, INSPECTOR DE SECURITATE COR 541410, REFERENT 331309 - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
AGENT SECURITATE INTERVENȚIE COR 541406, INSPECTOR DE SECURITATE COR 541410, REFERENT 331309 - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Serviciul Public de Paza Obiective de Interes Judetean Ilfov Expira in 2024-12-02
Locatie
Ilfov
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Serviciul Public de Paza Obiective de Interes Judetean Ilfov, Oras Voluntari, Bld Voluntari, nr. 94-96, Judetul Ilfov, Cod fiscal 5466681, tel / 0314.329046 / fax 0314.329329 organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacanta in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectand prevederile OUG 34/2023 si OUG 115/2023 art.VII alin.2 si alin 3 organizeaza concurs in vederea ocuparii a unui post de inspector securitate treapta 1 (COR 541410), referent (cu atributii de casier ) treapta1 COR 331309 si agent securitate interventie cor 541416 - recrutare pentru o perioada nedeterminata, functie contractuala, de executie .
Art. 15. -- Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
* a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
* b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
* c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
* e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
* f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
* g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
* h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
________________________________________
BIBLIOGRAFIA SI TEMATICA PENTRU FUNCTIA DE AGENT SECURITATE INTERVENTIE (COR 541406)
1. Legea nr. 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor
cu actualizarile ulterioare.
2. Hotararea nr. 301 din 11 aprilie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333 /2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
3. Legea 319/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la sanatate si securitate in munca.
4. Legea 307/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la aparare impotriva incendiilor.
5. Legea 295 din 2004 privind regimul armelor si munitiilor actualizata.
6. Hotararea 11/17.01.2018 privind normele de aplicare a Legii 295/2004.
7. Legea nr.53/2003-Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare.
8. Legea nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduita a personalului contractual
din autoritatile si institutiile publice.
9. Constitutia Romaniei.
________________________________________
BIBLIOGRAFIA SI TEMATICA PENTRU FUNCTIA DE INSPECTOR SECURITATE (COR 541410)
1. Legea nr. 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor cu actualizarile ulterioare.
2. Hotararea nr. 301 din 11 aprilie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
3. Legea 319/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la sanatate si securitate in munca.
4. Legea 307/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la aparare impotriva incendiilor.
5. Legea 295 din 2004 privind regimul armelor si munitiilor actualizata.
6.Hotararea 11/17.01.2018 privind normele de aplicare a Legii 295/2004.
7. Legea nr.53/2003-Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare.
8. Legea nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice.
9. Constitutia Romaniei.
________________________________________
Bibliografie pentru postul de referent cu atributii de casier si evidenta/monitorizare achizitii publice
- Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, actualizata;
- Legea contabilitatii nr.82/1991, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.53/2003-Codul muncii republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 273/2006 privind finantele publice locale, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.70/2015 pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata.
- Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararea nr.2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale ale organizatiilor socialiste;
- Hotararea nr.395/2016 Norme metodologice aplicare legi achizitii publice;
- Decretul 209/1976 privind aprobarea Regulamentului operatiilor de casierie;
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.146/2002 privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicata.
- Ordinul nr.1235/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.146/2002 privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului;
- Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr.2861/09.10.2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalulilor proprii;
- Ordin nr. 2.634 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile;
________________________________________
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale de executie sunt urmatoarele pentru fiecare functie :
Inspector de Securitate
*Studii: medii ( Liceul cu bacalaureat) ;
*Atestat paza;
* Minim 5 ani vechime in domeniul pazei;
*Excelente abilitati de organizare, analiza, planificare si control - evaluare;
*Abilitatea de a lucra cu oamenii, de a coordona echipe;
*Orientare spre satisfactia clientului/ beneficiarului;
*Abilitati in managementul vizual si managementul timpului;
*Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
*Dinamic, cu initiativa, capabil sa gaseasca solutii;
*Calitati de formator;
*Disponibilitate pentru deplasari frecvente si program de lucru prelungit;
*Cunostinte PC;
*Limba engleza - nivel mediu;
*Permis de conducere - categ. B;
________________________________________
Referent
* studii medii-diploma de bacalaureat;
* minim 5 ani vechime in domeniul economic;
* cunostinte de operare PC Microsoft Office (Word, Excell), Internet Explorer, cunoasterea de programe contabile
* constituie un avantaj cunoasterea si utilizarea platformelor ForexePublic si a Sistemul Electronic de Achizitii Publice;
* abilitati de comunicare.
________________________________________
Agent securitate interventie
* studii: generale/medii;
* atestat profesional de agent de paza sau curs de calificare de agent de paza;
* sa nu aiba antecedente penale pentru infractiuni savarsite cu intentie;
* vechime: nu necesita.
________________________________________
Concursul se va organiza conform urmatorului calendar:
1. Publicarea anuntului in data de 18.11.2024;
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa : SPPOIJ Ilfov, Oras Voluntari ,Bld Voluntari, nr.94-96, Judetul Ilfov se va face in perioada 19.11.2024 - 02.12.2024 (inclusiv) , intre orele 09.00 - 12.00;
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs se va face in intervalul 03.12.2024 -05.12.2024
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 06.12.2024, ora 9.00;
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 06.12.2024, ora 12.00;
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 09.12.2024, ora 09.00;
7. Sustinerea probei scrise 10.12.2024, ora 10.00;
8. Afisarea rezultatului probei scrise 10.12.2024, ora 14.00;
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 10.12.2024, ora 16.00;
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 11.12.2024, ora 11.00;
11. Sustinerea interviului 12.12.2024 ora 10.00;
12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 12.12.2024, ora 14.00;
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 12.12.2024, ora 16.00;
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 13.12.2024, ora 10.00;
15. Afisarea rezultatului final al concursului 16.12.2024, ora 10.00;
Art. 34. -- In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea unui unui post temporar vacant.
Art. 35. -- (1) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
* a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
* b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
* c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
* d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
* e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
* f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
* g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
* h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
* i) curriculum vitae, model comun european.
(2) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3.
(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
(4) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)--e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
(5) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
(6) Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
(7) In functie de decizia conducatorului autoritatii sau institutiei publice, dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice inauntrul termenului prevazut la art. 34.
(8) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b)--e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(9) Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) si (9), dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relatii suplimentare detaliate privind atributiile postului, bibliografia si continutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispozitie, in zilele lucratoare la sediul institutiei angajatoare, programul concursului si documentele ce trebuiesc depuse se regasesc si pe sit-ul institutiei.
Date de contact : Serviciul de Paza Obiective de Interes Iudetean Ilfov, CUI 5466681 Oras Voluntari, Bld Voluntari ,nr. 94-96, Jud. Ilfov, telefon: 0314.329.046 ,fax 0314.329.329 intre orele 09.00 - 12.00 de luni pana vineri inclusiv, e-mail: [email protected]. Persoana de contact : Ilie Elena - secretar
Relatii suplimentare : 0314.329.046, web www.sppoijilfov.ro
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.