Sau continua cu adresa de email
S

AGENT SERVICII CLIENT - ADMINISTRARE CONTRACTE

Companie Verificata

Adaugat: 4 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
SYNEVO ROMANIA SRL
Functia Jobului :
Administratie, personal administrativ
Locatie :
Satu Mare
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Junior
Vechime :
2 ani
Descriere:

Rolul tau:

  • Informarea clientilor in legatura cu serviciile oferite, preturi si promotii, taxe de urgenta, informatii despre protocolul de recoltare, logistica, date si metode de lucru,valori de referinta, timp de eliberare a rezultatelor;
  • Comunicarea cu clientul in vederea perfectarii documentelor care tin de relatia contractuala – anexe , informari, notificari, acte aditionale la contracte;
  • Solicitarea si urmarirea in sistemul informatic a configurarii elementelor contractului din portofoliul departamentului de catre persoanele autorizate;
  • Aprovizionarea clientilor cu materiale, respectand procedurile si prioritatile;
  • Consilierea clientilor atunci cand este necesar, oferind informatii pentru a rezolva solicitarile acestora si actionarea ca un mijlocitor intre client si laborator pentru a oferi raspunsuri avizate problemelor specifice;
  • Intocmirea diverselor rapoarte de vanzari, documente, oferte, contracte, etc;
  • Asigurarea unui flux operational eficient cu clientii din portofoliu;
  • Mentinerea legaturilor cu departamentul Logistica – Transporturi in vederea ridicarii probelor din teren;
  • Preluarea probelor aferente contractelor din portofoliul departamentului si demararea procedurilor de inregistrare a acestora in sistemul informatic;
  • Generarea cererilor de analize in sistemul informatic, respectand procedurile si instructiunile de lucru;
  • Urmarirea statusului probelor in laborator prin rapoarte specifice din sistemul informatic, in vederea eliberarii rezultatelor;
  • Intocmirea rapoartelor specifice pentru contractele publice (Casa de Asigurari), introducerea informatiilor in bazele de date proprii institutiilor de stat, completarea corecta, completa si la timp a formularelor tipizate in vederea decontarii serviciilor, intocmirea situatiilor necesare si depunerea documentelor in vederea contractarii de servicii;
  • Solutionarea problemelor legate de aplicatiile de business (aplicatie nefunctionala, servicii, contracte, analizoare, facturi, case de marcat);
  • Configurari diverse legate de aplicatiile Synevo;
  • Suport case de marcat (coduri de eroare, probleme de conexiune etc);
  • Instalarea si configurarea echipamentelor noi, instalare softuri si administrarea lor;
  • Suport la nivel de statie de lucru pentru utilizatorii din cadrul retelei, suport imprimante;
  • Comunicarea intre Synevo si Providerii de VPN Prime Telekom, Vodafone, pentru probleme de conexiune internet din toate locatiile Synevo.


Mediul de lucru si beneficiile oferite de companie

O cultura organizationala bazata pe incredere, transparenta, comunicare, valori comune. Un loc de munca in care esti încurajat sa descoperi, sa inveti, sa dezvolti competente si sa iti demonstrezi talentul.

Oferim un pachet salarial competitiv, cu beneficii atractive si un mediu de lucru flexibil, care iti va permite sa iti atingi obiectivele profesionale si personale:

  • Abonament medical;
  • Tichete de masa;
  • Prime in bani cu diverse ocazii (Craciun/ Pasti, 8 Martie);
  • Ajutoare financiare pentru evenimente familiale;
  • Zile libere pentru evenimente familiale;
  • Concediu de odihna zile in functie de vechimea ȋn companie;
  • Prima de vacanta;
  • Alte bonusuri ocazionale – conform politicilor companiei;
  • Programe de dezvoltare interne sau externe; platforma de e-learning interna;
  • Educatie medicala continua- participari la evenimente medicale specifice;
  • Programe de sanatate emoţionala;
  • Oportunitati de participare activitati CSR sponsorizate de catre companie;
  • Flexibilitatea programului de lucru (acolo unde specificul activitatii permite).

Daca te regasesti in profilul descris si esti în cautarea unei noi provocari profesionale, te invitam sa aplici pentru acest post.
Alatura-te echipei noastre si fii parte din ceva aparte !

Sorry, the image could not be loaded.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: AGENT SERVICII CLIENT - ADMINISTRARE CONTRACTE
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.