Agent Servicii Client (Call Center)
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
BCR PENSII, SOCIETATE DE ADMINISTRARE A FONDURILOR DE PENSII PRIVATE S.A.
Agent Servicii Client (Call Center)
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
BCR PENSII, SOCIETATE DE ADMINISTRARE A FONDURILOR DE PENSII PRIVATE S.A.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
La birou va trebui să:
- gestionezi in mod centralizat apelurile clientilor BCR Pensii/potentialilor clienti;
- oferi consultanta si suport clientilor si promovezi o imagine pozitiva a companiei in relatia cu clientii si prospectii contactati;
- gestionezi evidenta tuturor solicitarilor primite de la clienti si relatia cu acestia prin canalele de comunicare disponibile, cum ar fi: telefon, e-mail, chat; completezi o evidenta centralizatoare a apelurilor efectuate/primite cu numele consumatorului de produse financiare nebancare;
- inregistrezi in aplicatiile disponibile interactiunile avute cu clientii si procesezi documentele in sistemul informatic de gestiune, asigurand corectitudinea datelor si corectarea eventualelor erori de procesare;
- comunici intr-un limbaj adecvat cu clientii, fiind constient de nivelul de intelegere al acestuia, pastrand totodata o atitudine pozitiva chiar si in cazul clientilor dificili;
- inregistrezi si raportezi in cel mai scurt timp posibil disfunctionalitatile aparute in relatia cu clientii, eventualele erori materiale (nume, prenume, cnp, etc) existente deja in sistemele informatice, in concordanta cu procedurile in vigoare;
- furnizezi documentele privind participarea, notificarea, informarea periodică a clientilor;
- procesezi cererile de modificare a termenilor contractuali, cereri primite din partea clientilor si esti responsabil de gestionarea documentelor primite de la clienti in vederea actualizarii bazei de date;
- asiguri corectarea eventualelor erori materiale (nume, prenume, cnp, etc) existente deja in sistemele informatice;
- asiguri transmiterea in termenul legal a scrisorilor si notificarilor catre participanti si institutiile de evidenta;
- procesezi retururilor de la informarea anuala prin analizarea atenta a datelor cuprinse in aplicatie si datele din actul de identitate; vei completa o situatie centralizatoare cu verificarile efectuate;
Obiective:
- gestionarea portofoliului de clienti potentiali alocati;
- atingerea obiectivelor individuale stabilite in cadrul departamentului de suport operatiuni.
Ce iti oferim:
- Un venit lunar motivant, care include salariu fix, bonus de performanta anual si tichete de masa (40 lei/tichet);
- Accesul la training-uri de specialitate;
- Posibilitatea de integrare intr-o echipa profesionista si motivata;
- Sanse reale sa te faci remarcat si sa avansezi in cadrul companiei intr-un timp scurt; Vei putea aplica ulterior pe alte posturi deschise in companie pentru a-ti sustine evolutia profesionala;
- Un program de lucru flexibil, avand posiblitatea de a lucra de acasa 3 zile pe saptamana intr-un sistem de lucru hibrid;
- Zile libere platite suplimentare;
- Servicii medicale la o clinica privata/pachet de servicii medicale pentru tine si familie.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.