Agent servicii client - chat only
Adaugat: 2 zile în urmă
AGELIMITED
Agent servicii client - chat only
Adaugat: 2 zile în urmă
AGELIMITED
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati:
Servicii client:
- Oferirea raspunsului cu privire la intrebarile generale despre produse, servicii sau promotii
- Oferirea pasilor de depanare pentru probleme tehnice comune
- Oferirea asistentei cu privire la problemele de procesare a platilor si oferirea raspunsurilor la intrebari despre tranzactii
- Clarificarea situatiilor si nelamuririlor referitoare la activitatea jucatorului, plangerilor sau neregulilor raportate de acesta în timp util
- Intocmirea rapoartelor necesare in caz de nereguli, plangeri ale jucatorilor si comunicarea lor departamentelor responsabile cu solutionarea cazurilor / sefului de tura
- Raspunderea solicitarilor de stergere a contului sau de export de date (conform reglementarilor) prin e-mail.
Marketing si promotii:
- Oferirea informatiilor referioare la promotii sau oferte prin e-mail sau chat
- Actualizarea preferintelor clientilor legate de e-mailurile de marketing nedorite
Probleme tehnice:
- Escalarea problemelor tehnice complexe catre echipa corespunzatoare pentru investigatii ulterioare
- Furnizarea de actualizari cu privire la problemele tehnice care afecteaza mai multi utilizatori
Conformitate si securitate:
- Verificare identitatii clientului in conformitate cu protocoalele de securitate ale companiei
- Oferirea raspunsurilor la intrebarile privind confidentialitatea datelor si masurile de securitate
- Explicarea practicilor de jocuri de noroc responsabile prin e-mail, live chat
Comunicare iesire:
- Contactarea in mod proactiv a clientilor cu risc pentru a raspunde oricaror nelamuriri si a preveni retragerea
- Documentarea interactiunilor cu clientii pentru referinte viitoare, inclusiv detalii despre conversatiile prin e-mail si chat
Comunicare interna:
- Redirectionarea e-mailurile clientilor care necesita actiuni suplimentare catre departamentele abilitate
- Colaborarea cu alte departamente pentru a rezolva probleme complexe ale clientilor prin e-mail sau chat
Abilitati/competente pe care dorim sa le ai:
- Studii medii – diploma de bacalaureat
- Experienta in relatii cu clientii specifica domeniul iGaming / Casino, de minim 6 luni
- Cunoasterea limbii romane (nativ) si a limbii engleze (nivel mediu, conversational)
- Cunostinte operare PC
- Abilitati puternice de comunicare și de rezolvare a problemelor
- Abilitatea de a lucra eficient intr-un mediu de lucru cu ritm rapid
Beneficii:
- Salariu competitiv
- Tichete de masa
- Asigurare medicala privata
- Oportunitati de dezvoltare profesionala intr-un mediu neconventional, intr-o echipa tanara si dinamica ?
Aplica pe Ejobs sau trimite CV-ul la careers@wacko.ro si foloseste „Customer Support Application+ Nume/Prenume” ca subiect.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.