Agent Servicii Clienti
Adaugat: Ieri
E-VALUE INTERNATIONAL S.A.
Agent Servicii Clienti
Adaugat: Ieri
E-VALUE INTERNATIONAL S.A.
Candidatul ideal
Vrei să te alături unuia dintre cele mai mari grupuri de companii din domeniul telecomunicațiilor, într-unul dintre birourile noastre din București sau Pitesti?
Aplică acum!
Acesta este un anunț general și este posibil să nu avem întotdeauna poziții disponibile în cadrul tuturor proiectelor. Dacă aplici înseamnă că noi vom păstra CV-ul tău și că te vom contacta atunci când se va deschide o oportunitate potrivită.
Dacă te regăsești în descrierea de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem:
- Ești o persoană amabilă, căreia îi place să interacționeze cu oamenii și să îi ajute;
- Ești o persoană descurcăreață, care nu se lasă intimidată de probleme sau situații mai dificile;
- Ai sau dorești să îți dezvolți abilități de negociere și putere de convingere;
- Ești o persoană deschisă și ai atitudine pozitivă, gata să te integrezi într-o echipă tânără și dinamică;
- Ești la curent cu tehnologia și îți dorești să înveți cât mai multe lucruri noi;
- Înveți repede și îți dorești să dobândești experiență profesională;
- Ai un calculator (laptop sau PC) și conexiune la internet prin cablu.
Dacă ceea ce tocmai ai citit sună bine, aplică și noi te contactăm pentru a te programa la interviu!
Descrierea jobului
Compania noastră desfășoară o activitate de tip call center/ customer support și împreună cu partenerii noștri gestionăm următoarele tipuri de proiecte:
- Suport tehnic&marketing – Clienții ne contactează atunci când au deranjamente sau dificultăți tehnice, iar rolul nostru este să le oferim soluțiile potrivite pentru a remedia situația respectivă. Program flexibil luni-duminică, full time sau part time (4h, 6h), pentru birourile din București si Pitesti;
- Suport servicii bancare - Clienții ne contactează atunci când au deranjamente sau dificultăți tehnice, iar rolul nostru este să le oferim soluțiile potrivite pentru a remedia situația respectivă. Program luni-vineri, full time pentru biroul din București;
- Colectare debite – Contactăm clienții atunci când au facturi restante pentru a îi convinge să le achite și le oferim explicații cu privire la contracte și facturi. Program flexibil luni-sâmbătă, full time sau part time (4h, 6h), pentru biroul Pitești;
- Vânzări – Contactăm clienții din baza de date pentru a le propune oferte mai avantajoase sau pentru a le oferi servicii suplimentare. Program fix luni-vineri, full time sau part time (6h, 4h), pentru birourile din București, Pitești;
- Retenție – Contactăm clienții care au depus o cerere de reziliere, în scopul de a îi reține în companie. Program fix luni-vineri, full time sau part time (6h – ca situație excepțională), pentru biroul din București
Ce oferim:
- Mediu de lucru tânăr, energic și prietenos;
- Traininguri de specialitate pentru a dobândi toate cunoștințele și abilitățile necesare desfășurării optime a activității;
- Posibilitatea de a lucra de acasă;
- Pachet salarial atractiv;
- Tichete de masă;
- Bonusuri de performanță pentru rezultatele obținute;
- Traininguri interne și de dezvoltare personală;
- Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei într-o funcție de conducere sau într-unul dintre departamentele suport (Resurse Umane, IT, Training & Calitate, Financiar, Reporting).
Prin aplicarea la acest anunț de angajare, îți exprimi acordul de prelucrare a datelor conform informațiilor de mai jos.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.