Agent Servicii Clienti (Call Center Outbound)
Adaugat: Azi
Global HR Services
Agent Servicii Clienti (Call Center Outbound)
Adaugat: Azi
Global HR Services
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Global HR recruteaza un rol de Agent Servicii Clienți, pentru clientul nostru, o companie ce activeaza în domeniul jocurilor de noroc. Cu o experiență internațională de 20 de ani, clientul nostru a devenit în scurt timp cel mai de succes lanț de cluburi de jocuri din Europa Centrală și de Este prezent in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania si Romania.
Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!
În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).
Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca) langa statia de metrou Aurel Vlaicu.
Experiență:
- Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus.
- Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri)
- Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft Excel
Abilități:
- Abilități de comunicare verbală
- Capacitatea de a lucra în echipă și individual
- Capacitate de analiză
- Atitudine proactivă
- Disponibilitate pentru lucru în schimburi
- Răbdare, empatie și tact
- Creativitate și perseverență în rezolvarea problemelor
Principalele responsabilități:
- Vei nota interacțiunile avute într-un sistem centralizat de raportare.
- Vei lucra cu o listă de clienți, în funcție de proiectul în desfășurare, cu scopul promovării produselor și serviciilor (outbound)
- Vei da dovadă de empatie, intuiție și creativitate în abordarea și rezolvarea solicitărilor de la clienți.
- Vei asigura un nivel ridicat de detaliere și acuratețe în toate interacțiunile avute cu clienții.
- Vei reacționa calm și obiectiv în orice situație, menținând în orice moment o atitudine înțelegătoare față de clienți.
- Vei îndeplini sarcinile și obiectivele primite de la superiorii ierarhici cu un grad cât mai ridicat de acuratețe.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv
- Tichete de masa (30 lei/zi)
- Bonusuri de performanta dupa perioada de proba
- Bonusuri de sarbatori
- Climat de muncă relaxat și plăcut
- Oportunități de avansare
Dacă ești interesat aplică și atașează CV-ul tău completat corect!
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.