Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
I

Analist - Comisioane și Stimulente - VODAFONE ROMÂNIA

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe
Companie:
INSTORE POWER PROVIDER SRL
Descriere:

Descrierea jobului

Rol : În calitate de Analist - Comisioane și Stimulente, vei avea o misiune importantă în organizație, asigurând calculul corect și la timp al comisioanelor pentru canalele de vânzare alocate. Vei fi implicat în pregătirea și prezentarea analizei de impact financiar pentru modificările aduse schemei de comisionare și te vei asigura că baza de raportare folosită la comisionare este stabilă și consistentă. Această poziție îți oferă oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra succesului organizației noastre.

 

 

Program de lucru: full time, L -V, sediul Globalworth Tower, București

 

 

Recrutăm pentru că evoluăm!

 

 

Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă:

  • Ai minimum 1 an experiență în analizarea datelor financiare, manipularea datelor, gestionarea compensațiilor, în roluri de : Analist financiar, Analist de date, în industria Telecom sau în domenii conexe;
  • Ai gândire analitică și atenție la detalii;
  • Ai abilități de calcul, de planificare și prioritizare a activitătilor;
  • Ai abilități de procesare tabele excel, text, rapoarte din diferite baze de date;
  • Ai abilități de a livra rezultate precum și de a lucra sub presiune;
  • Cunoști limba engleză – la nivel mediu/avansat;
  • Ai cunoștințe avansate Excel și medii Access.

 

Cum îți desfășori activitatea:

  • Vei calcula cu precizie comisioanele pentru canalele de distribuție alocate și le vei trimite către parteneri;
  • Vei gestiona cererile de reconciliere venite de la parteneri sau de la agenții de vânzări în termenele agreate;
  • Vei participa activ în proiectele care au un potențial impact asupra sistemului de comisionare și vei comunica detaliile proiectului tuturor factorilor interesați;
  • Vei analiza și negocia modificările propuse, calcula impactul financiar și oferi recomandări;
  • Te vei asigura că sistemul de raportare pentru comisionare este updatat și vei oferi suport în cadrul exercițiilor bugetare trimestriale.

 

Beneficii : 

  • Tichete de masa;
  • Smartphone, Laptop;
  • Abonament medical la clinică privată;
  • Oferte speciale la abonamente și terminale;
  • Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional;
  • Acces la o mare varietate de cursuri și resurse de învățare;
  • Susținere și promovare în carieră;
  • Oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii certificată Top Employer pentru al treilea an consecutiv și de a fi printre primii care află despre ultimele noutăți din sfera tehnologiei.

 

 

Descrierea companiei:

 

Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în transformarea digitală pe piețele emergente. La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucrăm pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate. 

 

 

De ce Vodafone?

 

Suntem certificați Top Employer pentru al treilea an consecutiv de către Top Employers Institute. 

Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării. 

Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă.

Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon. Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume. 

Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.

Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de muncă motivant și incluziv, în care talentul este cu adevărat recunoscut și recompensat.

 

 

Alatură-te astăzi companiei Vodafone Romania! 

 

Together we can!

 

 

IPP (Instore Power Provider) este furnizorul Vodafone România pentru servicii de Acquisition Account Manager.

 

Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.

Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Analist - Comisioane și Stimulente - VODAFONE ROMÂNIA
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.