Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
I

Analist Raportare Financiara

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job
Companie:
IHM Total Consult Romania
Functia Jobului:
Contabilitate, audit & finante
Industrie:
Bancar, finante si asigurari
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei


IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.

Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.



Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.

Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.

Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.



Cerinte


Pentru a indeplini aceste atributii este necesar sa ai:

• Studii superioare absolvite in domeniul economic.

• Minim 3 ani de experienta in domeniu.

• Cunostinte solide de contabilitate, analiza financiara si fiscalitate.

• Competente bune de operare in sisteme informatice specifice (Charisma ERP si Tableau Software reprezinta un avantaj).

• Cunostinte de limba Engleza la un nivel mediu.

• Abilitati bune de comunicare, organizare si colaborare in echipa.

• Capacitate de analiza si sinteza.

• Permis de conducere.



Responsabilitati


Principalele atributii ale rolului sunt:

• Gestionarea evidentei imobilizarilor si stocurilor, in conformitate cu legislatia in vigoare.

• Evidenta cheltuielilor inregistrate in avans si alocarea lunara a acestora.

• Administrarea evidentei impozitelor si taxelor locale.

• Reconcilierea conturilor contabile.

• Verificarea si motorizarea jurnalelor de vanzari si a celor de cumparari.

• Intocmirea declaratiilor fiscale si a rapoartelor periodice (lunare, trimestriale, semestriale si anuale).

• Verificarea rapoartelor de productie.

• Realizarea analizei financiare si a cheltuielilor pe departamente si centre de cost.

• Intocmirea situatiilor si documentelor necesare pentru finantari, credite bancare, leasinguri (IFRS/GAAP).

• Intocmirea rapoartelor de venituri si cheltuieli solicitate de management.

• Participarea la realizarea bugetului anual, forecasturi si proiectii pe termen lung ale business-ului.



Alte informatii


Vei beneficia de:

• Salariu competitiv.

• Bonuri de masa in valoare de 40 lei/zi.

• Prime de Paste si de Craciun.

• Asigurare medicala privata.

• Decont combustibil.

• Decontarea politei RCA si a unei revizii anuale.

• Contract pe perioada nedeterminata.




This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Analist Raportare Financiara
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.