Analist servicii client
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Auto Cobalcescu SRL
Analist servicii client
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Auto Cobalcescu SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
ResponsabilitatiȘ
gestioneaza relatiile cu clientii si furnizorii firmei si realizeaza activitati de suport privind administrarea parcului de autovehicule Engie
- in urma verificarii costurilor de reparatie, conform procedura interna, acorda acceptul de service reprezentantului reparator, dupa care completeaza in sistem datele specifice acceptului de plata
- preia, analizeaza si inregistreaza cererile utilizatorilor sosite pe toate canalele de comunicare catre firma
- propune modalitatea de rezolvare a solicitărilor sosite de la clienti interni/externi în urma analizei efectuate asupra problemei semnalate de utilizator, în functie de natura solicitării, căutând solutia cea mai simplă, sigură, directă si în conformitate cu bugetul operational alocat
- urmăreste rezolvarea solicitării până în momentul în care situatia a fost complet rezolvată
- verifica respectarea programărilor în service de către Furnizori/Utilizatori si ulterior efectuarii operatiilor de service, confirma cu clientul finalizarea acestora si starea autovehiculului
- solicita, primeste si analizeaza devizul estimativ al lucrărilor verificând dacă acesta este conform contractului încheiat si bugetului operational aprobat, în termenul stabilit conform procedurilor de lucru, solicitând si analizând oferte de piese, consumabile si subansamble si propunând solutii de achizitie pentru masinile gestionate de companie
- este responsabil de înregistrarea informatiilor privitoare la reparatii, daune, revizii, ITP în sistemul informatic si de mentinerea acestora la zi
- solicita si primeste facturile de reparatie de la service-uri, verifica dacă acestea contin costuri în conformitate cu devizul estimativ si emite note explicative pe care le transmite împreună cu facturile către departamentul financiar
- mentine legătura cu clientii firmei în legătură cu programările ce trebuie efectuate în service pentru reparatii, revizii, garantii, ITP, etc
- verificarea facturilor emise de catre unitatile reparatoare (piese si manopera) in vederea procesarii acestora la plata
- responsabilitatea de a raspunde la email in maximum 60 minute
- raspunde solicitarilor telefonice/email adresate de catre client
- raspunde de integritatea si valabilitatea documentelor care il privesc
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.