SPECIALIST CONTABILITATE CLIENTI
Adaugat: 6 zile în urmă
Apa Nova Bucuresti
SPECIALIST CONTABILITATE CLIENTI
Adaugat: 6 zile în urmă
Apa Nova Bucuresti
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Cerinte
Nivel studii: superioare (profil economic);
Nivel experiență: 1-3 ani;
Competențe de utilizare a SAP - modulele Billing, FI-CA, SD și BW constituie un avantaj;
Cunoașterea legislației actuale în ceea ce privește contabilitatea, precum și legislația fiscală;
Competențe de utilizare a Microsoft Office și Google Suite;
Limba engleză: nivel B1 intermediar;
Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, spirit analitic, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate.
Responsabilitati
Gestionarea operațiunilor privind facturarea serviciilor de utilități și penalități aferente;
Gestionarea operațiunilor privind facturarea prestațiilor diverse: servicii, chirii, vânzări de bunuri;
Gestionarea activității de regularizare facturi;
Pregătirea fișierelor pentru tipărirea și transmiterea facturilor către clienți;
Întocmirea fișelor cont client și formularea răspunsurilor la solicitările clienților privind facturarea;
Centralizarea veniturilor și urmărirea indicatorilor de performanță clienți;
Analizarea informațiilor financiar-contabile și participarea la întocmirea raportărilor financiar-contabile periodice sau a raportărilor către management;
Asigurarea suportului pe perioada desfășurării auditului.
Alte informatii
Beneficii:
Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichet cadou de sărbătorile de iarnă, pentru copiii minori ai angajaților;
Prime și bonusuri: primă de performanță anuală, primă de vacanță, primă de pensionare;
Decontare transport;
Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște, 20 iulie, 24 și 31 decembrie);
Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
Asigurare privată de sănătate;
Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: str. Tunari nr. 60A, sector 2, București (program hibrid)
Programul de lucru: 08:00 - 16:00, luni - vineri
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.