Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
O

Angajam Asistent Manager

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Optimeat Srl
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Locatie & Tipul Jobului:
Sector 2 | Program Full Time
Descriere:

Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate,
- indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor;
- asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului;
- programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator;
- tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii;
- gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii;
- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail;
- actualizeaza baza de date;
- face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate;
- elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management;
- asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
- particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului;
- supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social;
- p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate;
- arhiveaz documentele in conditii de sigurant ;
- asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile;
- manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.

Romjob_********6

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Angajam Asistent Manager
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.