Angajam Asistent Manager
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Radvision Diagnostic Srl
Angajam Asistent Manager
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Radvision Diagnostic Srl
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Companie in domeniu telemedicinei angajam ASISTENT MANAGER
Responsabilitati si sarcini:
- gestionarea agendei zilnice a managerului general;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta;
- indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti
angajati;
- redacteaza si transmite corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- solicita spitalelor partenere, lunar, necesarul de servicii pentru luna urmatoare;
-aloca personalul medical din cadrul societatii pe punctele de lucru, in functie de disponibilitatea acestuia si de cerere;
-intocmeste graficele lunare cu alocarea medicilor pentru fiecare luna si le transmite spitalelor partenere;
-pastreaza relatia cu medicii si gestioneaza modificarile de program lunar, la cererea acestora, actualizand graficul din luna respectiva si comunicandu-l spitalului partener;
-verificarea in sistemul de teleradiologie a numarului de investigatii imagistice efectuate de catre societate in luna anterioara (comunicate deja de catre spitalul partener medici);
- asigurarea transmiterii documentelor emise in cadrul societatii, prin posta e-mail;
- actualizeaza baza de date documente;
- asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport);
- elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management;
- procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului;
- convoacă participantii la sedintele firmei;
- participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor;
- participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei;
Pregatirea si experienta necesare:
-absolvent al unei forme de invatamant superioare;
-este apreciata experienta in domeniul medical.
Aptitudini:
-Cunoasterea aprofundata a programelor de lucru Microsoft office;
-Inteligenta (gandire logica, memorie);
-Aptitudini de comunicare orală şi scrisă;
-Capacitate de a-si gestiona eficient activitatea, in cazul preluarii concomitente a mai multor sarcini;
-Autonomie organizatorica, buna organizare si responsabilitate.
Se ofera:
-mediu de lucru placut;
-beneficii salariale deosebite;
-posibilitatea reala de evolutie profesionala.
Romjob_********3
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.