Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
G

OSPATARI, RECEPTIONERI DE HOTEL si BUCATARI!

Companie Verificata

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
GRUPUL INDUSTRIAL ALCA S.R.L.
Functia Jobului:
Ospitalitate & timp liber
Industrie:
Turism si recreere
Salariu:
4.000 - 6.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Bezdead | Program Full Time
Nivel experienta:
Junior
Vechime:
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:

Principalele responsabilități pentru fiecare post disponibil sunt:

  • OSPĂTAR:

- să cunoască limba engleză la nivel conversațional, pentru a putea comunica eficient atât cu oaspeții străini, cât și cu colegii;
- să participe la efectuarea mise-en-place-ului;
- să cunoască, să manipuleze și să întrețină aparatele existente în restaurant;
- să aranjeze și să supravegheze mesele din punctul de vedere al aspectului, facilităților, curățeniei și igienei;
- să preia comenzile de mâncare și băutură într-o manieră eficientă și profesionistă;
- să transmită comanda la bucătărie așa cum a fost solicitată;
- să îndeplinească sarcinile fără a fi distras de alte persoane într-un mediu plin de oameni și zgomote care pot distrage atenția;
- să debaraseze mesele și să le pregătească pentru clienții următori;
- să cunoască meniul astfel încât să poată oferi în orice situație informații competente cu privire la felurile de mâncare, tacâmuri și băuturi;
- să înregistreze vânzările;
- să asigure în permanență inventarul și să păstreze permanent ordinea și curățenia;
- să își asume responsabilitatea pentru corectitudinea întocmirii și încasării notelor de plată;
- la final de zi să efectueze închiderea de zi și să emită raportul pe care îl predă recepției;
- alte responsabilități specifice postului.

  • RECEPȚIONER DE HOTEL:

- să cunoască limba engleză la nivel conversațional, pentru a putea comunica eficient atât cu oaspeții străini, cât și cu colegii;
- să prezinte și să ofere informații despre camere;
- să promoveze și să vândă produsul de cazare;
- să se implice activ în promovarea programelor, transmiterea/afișarea ofertelor și pachetelor turistice ale hotelului către clienți;
- să furnizeze clienților informații utile privind serviciile oferite în incinta hotelului;
- să preia cererile de rezervare individuale sau de grup care sunt solicitate prin toate mijloacele de comunicare, soluționându-le în cel mai scurt timp posibil;
- să supervizeze calendarul rezervărilor;
- să întocmească evidența computerizată a clienților: sosiri, plecări, rezervări în scopul evitării suprapunerii rezervărilor;
- să transmită către departamentele vizate problemele apărute sau reclamațiile oaspeților, pentru a fi rezolvate;
- să rezolve prompt și cu discreție situațiile particulare sau reclamațiile clienților;
- să cunoască în fiecare moment starea tuturor camerelor (ocupată, disponibilă, blocată, aflată în curățenie, etc.)
- să verifice/transmită și să întocmească în mod corect rapoartele zilnice privind încasările și consumul (cazare, minibar, magazin, restaurant);
- să verifice/ ordoneze și să actualizeze fișele de înregistrare a clienților, să urmărească aplicarea politicii de fidelizare a clientelei;
- să se ocupe de corespondență;
- să pregătească facturile și să încaseze contravaloarea serviciilor folosite de clienți hotelului (numerar sau prin transfer bancar folosind POS-urile din dotarea societății);
- să efectueze închiderea de zi și să transmită informația către departamentul contabilitate;
- să pregătească documentele și să le transmită către sediul social;
- să scaneaze documente, facturi și să efectueze arhivarea documentelor;
- alte responsabilități specifice postului.

  • BUCĂTAR:

- să pregatească meniul;
- să comande, să testeze, să recepționeze și să depoziteze ingredientele alimentare;
- să pregătească mâncarea în conformitate cu rețetele și formulele date (care includ calcularea cantităților necesare de materiale specifice pentru restaurant);
- să pregătească mai multe feluri de mancare în același timp, în funcție de și în ordinea comenzilor;
- să aranjeze și să decoreze mâncarea înainte de a fi servită pe farfurii, boluri, platouri după cum cere fiecare fel de mâncare preparat;
- să pregatească și să aranjeze mâncarea pentru diete speciale;
- să coopereze la întreținerea ustensilelor de bucătărie și a echipamentului;
- să îndeplinească alte sarcini curente atribuite de către superiorul direct, în concordanță cu necesitățile imediate ale unități;
- să țină cont de perisabilitate, termenul de garanție, de modul în care urmează să fie folosite ingredientele;
- să facă prelucrările preliminare gătitului - să sorteze, să curețe, să spele, să divizeze și mai apoi să gătească - să fiarbă să frigă, să coace, să prăjească;
- să primească și să pună alimentele la păstrare în condiţiile prevăzute de normele igienico-sanitare;
- alte responsabilități specifice postului.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: OSPATARI, RECEPTIONERI DE HOTEL si BUCATARI!
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.