Angajare Asistent Dispecer Logistica
Adaugat: Azi
best Print
Angajare Asistent Dispecer Logistica
Adaugat: Azi
best Print
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Rolul de Asistent Logistica are scopul de a documenta activitatea de etichetare si ambalare a produselor finite si de a gestiona eficient livrarile efectuate cu transportatori externi (curieri, firme de transport, case de expeditii).
Responsabilitati principale:
Pregateste marfa care urmeaza sa fie livrata cu transportatorii externi, verificand conformitatea stocului de produse finite sau alte produse ce trebuie livrate.
o Printeaza etichete specifice (AWB-uri), verifica corectitudinea lor si pregateste borderourile pentru curieri. Preda marfa curierilor.
o Coordoneaza activitatea de ambalare. Verifica modul de ambalare si etichetare a produselor finite ce urmeaza sa fie expediate.
o Analizeaza numarul de destinatii, volumul si timpii de livrare si cupleaza livrarile in vederea optimizarii costurilor de transport.
o Calculeaza preturile de transport in conformitate cu grilele de pret stabilite cu societatile de transport agreate.
o Intocmeste si verifica documentele care insotesc transportul de marfa.
o Intocmeste documentele pentru export si mentine relatia cu autoritatile vamale.
o Efectueaza comenzile catre transportatori si se asigura ca se respecta timpii stabiliti: de preluare a comenzii, de tranzit, de livrare catre client.
o Urmareste livrarea produselor catre destinatari prin metode specifice.
o Verifica dosarul de transport in vederea arhivarii.
o Ofera feedback si raporteaza cu privire la statusul livrarilor.
o Justifica situatiile de intarziere sau nelivrare a marfii catre Account managerul responsabil.
Cerinte:
Educație: Studii medii
Experienta anterioara de lucru in domeniul logisticii, zona packing & picking reprezinta un avantaj
Competente tehnice si alte abilitati sau cunostinte:
- Abilități de lucru PC MS Word, MS Excel (avansat), navigare internet
- Cunostinte limba engleza, nivel mediu
Alte competente si abilitati:
- Spirit organizatoric, cu initiativa si capacitate de rezolvare a problemelor
- Capacitate de organizare si planificare
- Atenție la detalii concentrare, memorie buna
- Abilități de negociere și gestionare a conflictelor
- Capacitate rapida de învățare
- Abilitatea de a lua decizii în situații limită
- Capacitatea de integrare în organizație respectarea disciplinei organizaționale, atitudine pozitiva
- Capacitatea de a lucra în echipă
Romjob_********0
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.