Angajare Gestionar Depozit
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Asociatia Save The Dogs And Other Animals
Angajare Gestionar Depozit
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Asociatia Save The Dogs And Other Animals
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
DESPRE NOI
Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia.
La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit.
DESCRIEREA ROLULUI:
Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației.
OBIECTIVELE ROLULUI:
Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare;
Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic;
Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației;
Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora;
Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației;
Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.)
Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse
Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal.
CERINȚELE ROLULUI:
Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate;
Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor;
Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită;
Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii;
Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj;
Studii medii cerință minimă;
Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
CUM APLIC:
Te rugăm să ne trimiți CV-ul pe adresa:
Romjob_********9
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.