ANUNȚ SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU DOMENIULUI PUBLIC TURDA
Adaugat: 6 zile în urmă
ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU SAPTE POSTURI DE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE SOCIETĂȚII DOMENIULUI PUBLIC TURDA
ANUNȚ SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU DOMENIULUI PUBLIC TURDA
Adaugat: 6 zile în urmă
ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU SAPTE POSTURI DE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE SOCIETĂȚII DOMENIULUI PUBLIC TURDA
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Criteriile de alcătuire a Consiliului de administrație sunt prezentate în Profilul Consiliului la capitolul VII - Responsabilitățile și componența Consiliului de administrați; criteriile de selecție, punctul C – Criterii de selecție.
Grila de punctaj este prezentată detaliat în Profilul Consiliului la capitolul VIII – Grila profilului consiliului de administrație al societății Domeniul PublicTurda S.A.
Profilul Consiliului este publicat pe site-ul Autorității Publice Tutelare în secțiunea dedicată societății Domeniul Public Turda S.A., accesibilă urmând link-ul: https://primariaturda.ro/
Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente:
1. Opis documente;
2. Curriculum vitae – model European conform HG nr. 1021/2004;
3. Copii:
a. Copia actului de identitate;
b. Copia cazierului judiciar;
c. Copia Cazierului fiscal (exclus certificat de atestare fiscală);
d. Copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit de cel de pe actul de identitate;
e. Copia diplomei de licenţă sau echivalentă;
f. Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională cerută (copie carnet de muncă, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de angajatori, certificat constatator pe persoană fizică eliberat de ONRC, alte documente însușite prin semnătură și ștampilă de emitent, etc.)
4. Formulare specifice procedurii:
Formularul 1 – Cerere de înscriere
Formularul 2 – Declarație privind statutul de independent
Formularul 3 – Declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese și/sau incompatibilități și asumarea corectitudinii datelor și informațiilor depuse
Formularul 4 – Declarație privind situațiile prevăzute la art. 4, art. 33 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare
Formularul 5 – Declarație privind situațiile prevăzute la art. 30 alin. (9) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare
Formularul 6– Declarație privind situațiile prevăzute la art. 36 alin. (7) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare
Formular 7 – Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal și declarație pentru de a fi evaluat.
Formular 8 – Declarație pe proprie răspundere privind atragerea raspunderii în cazul insolvenței sau falimentului
Modelele de formulare se pot descărca de pe site-ul societății (https://domeniulpublicturda.ro/) și al Autorității Publice Tutelare (https://primariaturda.ro).
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.