Area Manager
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
SC COMGABY MOLN SRL
Area Manager
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
SC COMGABY MOLN SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Frumusețea jobului din compania noastră este dată de faptul că poți influența în mod pozitiv rezultatele Companiei prin acțiuni de feedback, coaching și împuternicirea liderilor și membrilor echipelor coordonate.
Astfel, dacă ești o persoană foarte analitică, care se simte confortabil să lucreze cu cifre, statistici, rapoarte și, în egală măsură iubești să conduci și să motivezi oameni și oamenii te-au urmat de fiecare dată, te invităm să parcurgi în continuare acest anunț întrucât s-ar putea ca acest rol să ți se potrivească.
Responsabilități specifice rolului:
- Menținerea procentului de statistici în intervalele normale, standard agreat de către CEO și Director General;
- Acordarea și colectarea săptămânală de feedback pe baza rezultatelor statisticilor săptămânale;
- Identificarea problemelor de ordin procedural și informarea managerului de Calitate;
- Identificarea problemelor de ordin etic în activitatea angajaților și informarea managerului de resurse umane;
- Respectarea procedurilor interne emise în cadrul companiei pentru prevenirea și corecția aspectelor cu impact negativ asupra activității punctelor de lucru alocate;
- Îmbunătățirea relațiilor de colaborare cu toate departamentele din companie, în vederea îndeplinirii obiectivelor strategice ale companiei;
- Raportarea la termen a tuturor situațiilor solicitate conform procedurilor interne, precum și a solicitărilor apărute ulterior;
- Realizarea obiectivelor ad-hoc stabilite de managementul companiei;
- Coordonarea proiectelor operaționale în concordanță cu prioritățile și strategiile companiei și legislația în vigoare, pentru punctele de lucru alocate;
- Planificarea operațională a activităților, acțiunilor, proceselor și obiectivelor operaționale pentru punctele de lucru alocate;
- Stabilirea obiectivelor operaționale cantitative și calitative pentru angajații din subordine, în concordanță cu obiectivele strategice alocate;
- Asigurarea asistenței în problemele profesionale și personale ale salariaților, acest lucru însemnând să asigure rolul de consultant, manager, trainer, mentor și coach.
- Implementarea strategiei de vânzări și marketing în acord cu politica organizației, în scopul obținerii de performanțe maxime;
- Gestionarea imaginii Companiei, atât în interiorul cât și în exteriorul acesteia, conform politicilor companiei în acest sens;
- Raportarea a performanțelor, pe indicatorii de performanță ai postului stabiliți prin intermediul procedurilor de lucru;
- Elaborarea și monitorizarea planului de realizare a obiectivelor, operaționale și tactice ale zonei alocate ca și componentă a strategiei companiei.
Beneficii:
- Pachet salarial corelat cu responsabilitățile aferente rolului;
- Tichete de masă;
- Abonament servicii medicale Regina Maria;
- Abonament servicii sportive;
- Cadou zi de naștere;
- Tichete cadou de Crăciun;
- 1 zi liberă plătită de ziua de naștere;
- 25% reducere aplicată la achiziționarea produselor Magnolia.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.