Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Arhivar

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
PPC ROMANIA
Functia Jobului:
Functionari Publici
Industrie:
Sector public
Salariu:
Media neta estimata pe baza celor 66 salarii introduse in Salario: 3.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Timisoara | Program Full Time
Nivel experienta:
Fara experienta
Vechime:
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:

Arhivar


PPC Servicii Comune

Services&Security

Timisoara

Perioada determinata (2 ani, prin partenerul nostru de leasing de personal)


#CarieraTa incepe cu a face ceea ce iti place


Suntem mereu in cautare de colegi talentati si motivati care sa ni se alature si, impreuna, sa contribuim la crearea unui viitor sustenabil, bazat pe incluziune, empatie, respect si egalitate de sanse.


Iti cream contextul sa te dezvolti, fiind responsabil/a de:

  • Prelucrarea documentelor conform instructiunilor interne de arhivare - ordonare, inventariere, impachetare in cutii de arhivare, etichetare, etc.
  • Pregatirea documentelor pentru digitalizare in vederea arhivarii electronice: separarea si marcarea documentelor utile de scanat, inventarierea acestora
  • Derularea si monitorizarea activitatilor de prestare a serviciilor de arhivare fizica si electronica, servicii de selectionare a documentelor, furnizarea produselor specifice activitatii de arhivare si alte activitati conexe serviciilor de arhivare fizica si electronica pentru clientii interni, angajati ai societatilor Grupului PPC Romania
  • Suportul si coordonare clientilor interni pentru selectionarea documentelor, arhivarea fizica si electronica, inventarierea documentelor
  • Interactiunea continua cu furnizorii si prestatorii din aria de activitate
  • Gestionarea contractelor cu furnizorul de servicii pe aria de responsabilitate: transmiterea cererilor, monitorizarea rezolvarii acestora, validarea serviciilor prestate (faptic si valoric)
  • Verificarea devizelor lunare aferente serviciilor prestate si a produselor furnizate de catre prestatori si Furnizori conform prevederilor contractuale
  • Participarea la intocmirea caietelor de sarcini si estimarea valorilor acordurilor cadru/contractelor pentru prestarea serviciilor si furnizarea produselor gestionate in vederea derularii procedurilor de achizitie a acestora
  • Operarea in SAP MM a documentelor specifice, extragerea din SAP de rapoarte si informatii relevante
  • Centralizarea si analiza incadrarii in bugetul lunar si anual a costurilor si intocmirea rapoartelor financiare lunare pentru serviciile gestionate si transmiterea acestora catre managerul direct
  • Participarea la fundamentarea bugetelor lunare/anuale, forecast, preclosing pentru serviciile prestate catre companiile PPC
  • Participarea si/sau intocmirea instructiunilor, politicilor, procedurilor, fluxurilor de lucru cu privire la activitatea pe care o gestioneaza


Dorim sa te alaturi in calatoria noastra cu:

  • Studii superioare de lunga durata (3 - 4 ani)
  • Certificat de absolvire specializare arhivist si / sau arhivar
  • Experienta min 1 an
  • Cunoasterea legislatiei in vigoare aplicabila in domeniul propriu de activitate: legea arhivelor nationale 16/1996, republicata 2014, cu modificarile si completarile ulterioare in vigoare
  • Experienta de lucru cu documente
  • Cunoasterea suitei de aplicatii software MS Office (Excel, Powerpoint, Teams)
  • Capacitate de planificare, organizare si decizie
  • Abilitati de comunicare, orientare catre client
  • Capacitatea de exprimare clara si de redactare operativa a documentelor specifice
  • Cunostinte financiare de baza
  • Cunostinte utilizare SAP MM
  • Disponibilitate pentru deplasari
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Capacitatea de lucra in echipa
  • Spirit de inovare
  • Limbi Straine: Engleza - nivel mediu


Vino in echipa #PPC si te asteptam cu:


Perspective de evolutie in cariera

  • oportunitati de dezvoltare profesionala si personala
  • mediu de lucru dinamic si linii de business diversificate
  • mediu de lucru international
  • programe de mobilitate interna
  • cursuri, sesiuni de coaching, mentorat

Recompense

  • abonament medical/asigurare medicala
  • tichete de masa, prime (Ziua Energeticianului, Paste, Craciun etc)
  • prima de vacanta
  • zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca
  • zile libere extra (Ziua de nastere, Ziua Energeticianului etc)
  • oferte speciale din partea colaboratorilor nostri
  • program de bonusare a recomandarilor de noi angajati
  • abonament Bookster


Mod de lucru

  • Short Friday


Ce altceva trebuie sa stii


Te informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza noastra de date pentru o perioada nu mai mare de un an.


PPC este liderul pietei de energie in Europa de Sud-Est. Produce, distribuie si furnizeaza energie electrica, precum si produse si servicii energetice avansate in Grecia, Romania si Macedonia de Nord.


Grupul PPC are unitati de productie cu o capacitate instalata de 10,7 GW si deserveste 8,7 milioane de clienti pe mai multe piete din regiune, cu peste 35 TWh de energie furnizata.


Grupul este prezent in Romania in urma achizitiei companiilor Enel in tara noastra in luna octombrie 2023. PPC a fost fondata in 1950 si este listata la Bursa de Valori din Atena.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Arhivar
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.