Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
A

Asistent Achizitii

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
ADC BLACKFIRE ENTERTAINMENT SRL
Functia Jobului:
Aprovizionare & achizitii
Industrie:
Retail, moda si bunuri de larg consum
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
2 ani
Descriere:

Ce vei face:

  • Intocmirea comenzilor de achizitie și introducerea acestora în sistemul de gestiune
  • Actualizarea datelor în programul de gestiune
  • Comunicarea directa cu furnizorii in vederea urmăririi comenzilor plasate, din momentul transmiterii acestora pana in momentul in care ajung in depozitul nostru
  • Realizarea, verificarea și transmiterea etichetelor de produs, instructiunilor de folosire in limba romana conform legislatiei in vigoare precum si localizarea produselor daca este cazul
  • Întocmirea diverselor rapoarte si analize catre superiorii directi
  • Popularea catalogului anual de produse si server-ului intern cu informații și fotografii referitoare la produsele noi si existente
  • Supervizarea actualizării datelor în cadrul site-ului Blackfire Romania
  • Urmarirea transportului jucăriilor de la furnizorii externi către depozitul nostru, organizat de departamentul logistic, in vederea incarcarii/descarcarii la timp
  • Urmărirea constantă a stocului prin analize și rapoarte, pentru a asigura o rotație corectă a acestuia
  • Efectuarea de raportări săptămânale catre departamentul de vânzări, cu privire la rotația stocului
  • Evidența plăților către furnizori, urmărirea și realizarea cash flow-ului
  • Pregătirea listei săptămânale de plăți externe și transmiterea acesteia către departamentul financiar
  • Calculul prețurilor pentru produsele aflate in portofoliu in baza criteriilor de marja ale companiei si in contextul pietei
  • Participarea la bugetul anual de achizitii in baza datelor puse la dispozitie de catre furnizori si a informatiilor stranse din piata


Ce iti oferim:

  • Posibilitatea de a te dezvolta profesional interacționand atat cu oameni importanți din piata importului, exportului si distributiei din Romania cat si din piata internationala.
  • Pachet salarial motivant
  • Tichete de masa
  • Asigurare medicala Allianz-Tiriac la peste 100 de clinici din Romania

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Asistent Achizitii
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.