Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Asistent Achizitii

Companie Verificata

Adaugat: 5 zile în urmă

Aplica pe
Companie:
PET PRODUCT SRL
Functia Jobului:
Aprovizionare & achizitii
Industrie:
Retail, moda si bunuri de larg consum
Salariu:
Media neta estimata pe baza celor 350 salarii introduse in Salario: 4.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Junior
Vechime:
2 ani
Descriere:

Candidatul ideal

Candidatul Ideal:
- Studii superioare finalizate;
- 1-3 ani experienta in lucru;
- Cunostinte de operare MS Office – Excel nivel mediu
- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
- Abilitati de organizare, planificare, comunicare;
- Implicare si proactivitate;
- Abilitate in lucrul cu cifrele;
- Capacitate de analiza si sinteza a datelor;
- Atentie la detalii;
- Abilitate de a lucra la multiple proiecte;

Descrierea jobului

Descrierea jobului:
Administreaza toate detaliile produselor, configureaza planificarea sortimentatiei si parametrii de optimizare a stocului in cadrul aplicatiilor de stoc, in conformitate cu politicile companiei
Elaborareza analize de performanta a sortimentatiei
Elaborareaza de propuneri de imbunatatire a gamei – listari, delistari
Elaboreaza analize de piata - Verifica periodic magazinele si preturile concurentilor din piata pentru a asigura un nivel competitiv de pret de vanzare cu amanuntul in conformitate cu politica stabilita de companie; propune modificarea preturilor de raft si asigura implementarea acestora;
Elaborareaza propuneri de valorificare a stocurilor cu rulaj scazut - Urmareste situatia termenelor de valabilitate a produselor; verifica aplicarea principiului FIFO in magazine si in depozit si rezolva problemele legate de valabilitatea produselor in conformitate cu procedurile companiei si in colaborare cu furnizorii;
Verifica si urmareste continutul si legalitatea documentelelor pentru importuri (facturi, specificatii, declaratii vamale), achizitii intracomunitare si achizitii de la furnizori locali.
Comandarea de produse de la furnizori interni (locali) si externi (importuri) conform politicii companiei referitor la optimizarea stocurilor.
Organizeaza, urmareste si monitorizeaza livrarea comenzilor plasate la furnizori;
Rezolva toate problemele operationale zilnice aparute din relatia cu furnizorii interni si externi;
Participa la inventarierea periodica a patrimoniului societatii;
Se informeaza asupra documentelor necesare si aspectelor legale legate de importul diferitelor categorii de produse comercializate de firma; mentine legatura cu autoritatile responsabile;
Comunica si mentine legatura cu furnizorii interni si externi;
Mentine la zi rapoartele periodice specifice pozitiei si organizeaza dosarele si documentele in format fizic si in cadrul sistemului informatic

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Asistent Achizitii
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.