Asistent Administrativ - Conbtabilitate Primara
Adaugat: 4 zile în urmă
Id Hr Consulting
Asistent Administrativ - Conbtabilitate Primara
Adaugat: 4 zile în urmă
Id Hr Consulting
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati:
Gestionarea documentelor contabile și financiare (facturi, chitanțe, ordine de plată, etc.).
Înregistrarea operațiunilor contabile primare în sistemul ERP sau alte platforme utilizate de companie.
Emiterea facturilor către clienți și transmiterea acestora în sistemul RO e-factura.
Preluarea și centralizarea documentelor justificative pentru înregistrarea cheltuielilor și veniturilor.
Participarea la întocmirea rapoartelor financiare și statistice.
Gestionarea corespondenței și a documentelor interne.
Suport administrativ pentru echipa de management.
Comunicarea cu autoritățile fiscale și instituțiile bancare, la nevoie.
Organizarea și arhivarea documentelor contabile și administrative.
Romjob_********3
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.