Asistent administrativ
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
BIA Human Capital Solutions
Asistent administrativ
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
BIA Human Capital Solutions
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.
Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare.
Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.
Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.
In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.
Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.
Cerinte
BIA HCS este in cautarea unei persoane pentru pozitia Asistent administrativ, in cadrul unei companii din domeniul energiei.
Cerinte:
Studii superioare finalizate;
Bune abilitati de comunicare, relationare;
Capacitatea de organizare si de prioritizare a activitatilor;
Atentia la detalii;
Experienta profesionala pe o pozitie similara.
Responsabilitati
I. Financiar:
1. Urmarire scadente facturi furnizori, plati furnizori, plati buget de stat;
2. Urmarire incasari clienti in conturile bancare si marcare in ERP (clienti furnizare) sau centralizator facturi emise (productie);
3. Urmarire solduri clienti, informare agenti si management cu privire la intarzierile de plata, redactare si transmitere notificari de plata si/sau deconectare;
4. Evidenta contractelor de imprumut si plati imprumuturi actionari;
5. Evidenta dividende si plata;
6. Confirmare solduri clienti/furnizori/parteneri;
7. Evidenta registrului de casa, inregistrare deconturi.
8. Depunere declaratii fiscale DITL, evidenta obligatii fiscale la bugete locale si plata acestora conform decizii de impunere.
9. Relatia cu banca
10. Relatia cu societatile de leasing – pregatire documente pentru achizitionare bunuri in sistem de leasing, completare formulare, cerinte specifice.
11. Relatia cu broker/societati asigurare pentru:
• Polite de asigurare parcuri fotovoltaice si eolian;
• Polite de asigurare auto;
• Polita de asigurare creante;
12. Solicitarea evaluarii periodice a bunurilor:
• Pentru garantie banca;
• Pentru impozitare;
13. Suport pentru auditul intern al companiei;
14. Intocmire si urmarire lunara buget si cash-flow si informare management;
II. Operational/administrativ:
1. Incheiere si administrare contracte furnizori productie si furnizare energie electrica, inclusiv contracte Operatori Distributie, Transelectrica, OPCOM, PRE;
2. Incheiere contracte sponsorizare;
3. Administrare contracte proprietate terenuri, contracte concesiune, contracte superficie.
4. Redactare si administrare Hotarari AGA.
5. Inregistrare modificari necesare la ONRC (prelungire valabilitate sediu, adaugare puncte lucru, adaugare CAEN etc.), actualizare registrul beneficiarilor reali, obtinere certificate constatatoare online, obtinere extrase RBR.
6. Obtinere certificate de atestare fiscala (ANAF, DITL), caziere fiscale, caziere judiciare, extrase carte funciara;
7. Prelungiri/modificari licente furnizare si productie sau acreditari certificate verzi;
8. Relatia cu notar pentru constituire ipoteci/ridicare ipoteci, vanzari/cumparari active, contracte superficie etc.
9. Gestionare autoturisme – asigurari, inmatriculari/reinmatriculari, inregistrare DITL.
10. Autorizatii mediu – respectare cerinte solicitate in autorizatii, reinnoire autorizatii.
III. Resurse umane:
1. Relatia cu firme partenere SSM si SU pentru angajari, completare fise, anuntare angajari/ incetari Contracte de munca, instructaje;
2. Centralizare medicina muncii;
3. Centralizare, evidenta si transmitere concedii catre contabilitate;
4. Completare diverse adeverinte necesare (crestere copil, stimulent reinsertie etc);
Salariu
5000 - 6000 RON
Beneficii
Abonament medical
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.