Asistent comunicare clienti multinationala parttime/fulltime
Adaugat: 1 lună în urmă
AGENTIA DE FOTOMODELE "SEQUOIA MODELS" S.R.L.
Asistent comunicare clienti multinationala parttime/fulltime
Adaugat: 1 lună în urmă
AGENTIA DE FOTOMODELE "SEQUOIA MODELS" S.R.L.
Candidatul ideal
Iti cauti un job deosebit, intr-o companie de anvergura mondiala?
Ambitia te caracterizeaza si iti doresti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?
Te invitam sa aplici pentru oricare din posturile de “Asistent comunicare clienti” (variante part-time sau full-time) pentru o o divizie a unei companii bancare de rang mondial.
Dorim o persoana prezentabila, motivata, la inceput de cariera sau cu ceva experienta, amabila, care sa aiba abilitati de comunicare, sa cunoasca limba engleza, sa cunoasca programele Office si sa fie capabila sa lucreze cu clientii.
Experienta anterioara nu este obligatorie.
Seriozitatea, stabilitatea, loialitatea sunt caracteristici obligatorii pentru candidatii acestui post.
Descrierea jobului
Primul post, cel part-time iti este convenabil pentru continuarea studiilor sau pentru proiecte personale avand un program scurt, foarte flexibil. Poti lucra dimineata, dupa-amiaza sau, daca ai aspecte importante de rezolvat, iti aranjezi programul cum iti este convenabil, zi de zi.
O echipa tanara, indrumarea primita din partea unor profesionisti, mediul de lucru extrem de placut, programul de 6 ore/zi cat si flexibilitatea lui te avantajeaza in mod deosebit.
Cel de-al doilea post este in varianta clasica (full-time) cu program de 8 ore si este adresat celor ce au disponibilitate totala pentru munca, absolventi de studii superioare, preferabil din domeniul economic. Este un post foarte convenabil, in cadrul caruia nu vei avea niciodata ore suplimentare, vei lucra in conditii deosebite la birou avand si reale perspective de promovare.
Pentru tinerii aflati in anii de studii care isi doresc doar o activitate temporara sunt si oportunitati de joburi si pe perioade mai scurte care nu va influenteaza activitatea la facultate.
Joburile sunt pentru o divizie a unei institutii bancare de marca, unul din liderii nationali si mondiali in domeniul bancar.
Printre atributiile postului mentionam: comunicari catre clientii companiei, sarcini administrative, emailuri, realizare documente, arhivarea dosarelor clientilor, pregatirea ofertelor, oferirea de sprijin echipei de vanzari, alte sarcini de realizat in departament. Majoritatea atributiilor necesita folosirea computerului, in mod special programele office (preponderent Excel).
Pentru ambele variante de joburi (part-time sau full-time) se ofera un pachet salarial atractiv, conditii de munca excelente cat si posibilitatea de a promova in cadrul companiei.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.