Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
G

ASISTENT MANAGER

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
GREEN LAUNDRY SRL
Functia Jobului :
Administratie, personal administrativ
Industrie :
Retail, moda si bunuri de larg consum
Locatie & Tipul Jobului :
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Vechime :
2 ani
Descriere :

Responsabilități principale:
1. Administrarea documentelor financiare:

  • Gestionarea deconturilor de cheltuieli;
  • Întocmirea și actualizarea pontajelor și statelor de salarii;
  • Emiterea și clasarea dispozițiilor de plată;
  • Întocmirea notelor de intrare-recepție (NIR);
  • Actualizarea registrelor de casă și evidențierea încasărilor cash zilnice.

2. Emiterea și gestionarea facturilor:

  • Emiterea facturilor zilnice, bilunare și lunare, inclusiv a desfășurătoarelor aferente;
  • Înregistrarea facturilor primite și printarea acestora de pe site-urile furnizorilor;
  • Monitorizarea și actualizarea situației clienților restanți;
  • Evidența bonurilor fiscale, facturilor cu deducere TVA și altor documente justificative.

3. Gestionarea plăților și încasărilor:

  • Verificarea zilnică a conturilor bancare și a încasărilor aferente facturilor;
  • Efectuarea plăților către furnizori prin intermediul băncii;
  • Emiterea chitanțelor, cecurilor și dispozițiilor de încasare.

4. Arhivare și organizare:

  • Clasarea și păstrarea în ordine a documentelor: registre de casă, bonuri fiscale, deconturi de transport, etc.;
  • Scanarea și arhivarea digitală a facturilor, certificatelor medicale, cărților de identitate și altor documente importante;
  • Organizarea și actualizarea periodică a dosarelor și evidențelor.

5. Raportare și conformitate:

  • Întocmirea rapoartelor financiare lunare, inclusiv P&L (Profit & Loss);
  • Realizarea raportărilor contabile și financiare prevăzute de lege;
  • Depunerea raportărilor la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor Publice.

6. Alte sarcini administrative:

  • Actualizarea tabelului lunar cu salarii;
  • Generarea și imprimarea rapoartelor cu încasările lunare;
  • Suport pentru alte activități administrative și operaționale, conform nevoilor companiei.
  • Estimarea necesarului săptămânal al fiecărui centru, achiziționarea consumabilelor pentru magazie și evidența comenzilor pe centre
  • Comanda si redactarea tabelelor cu prețuri în timp ce se acorda o atentie sporita pe tarifele practicate de concurență
  • Legatura cu clienții noștri și instiintarea acestora despre modificările programului de lucru, modificări de preț sau facturi restante.
  • Inregistrareai ofertelor de preț, contracte de prestări servicii, de comodat, asociere, închiriere sau vânzare

7. De ce o să îți placă să lucrezi cu noi:

  • Te răsplătim pe măsura efortului depus. Cu toții avem de câștigat atunci când firma obține rezultate bune!Adăugăm salariului fix și prime de sărbători, bonuri de masă, și bonusuri pentru fiecare persoană recomandată de tine care ne devine coleg.
  • Ai susținerea noastră. Nu avem pretenția să faci performanță din prima zi. De aceea vei fi mentorat pe toată perioada de inducție. Te vom ajuta să te integrezi cât mai rapid și să performezi în rolul tău!
  • Ești liber de ziua ta. Știm să prețuim zilele speciale. Ai din partea noastră o zi liberă cadou atunci când este ziua ta.
  • Ai un program flexibil. Punem preț pe calitate și rezultate, nu pe programe rigide la muncă. La Crisbi Clean îți vei putea rezolva probleme personale importante sau alte urgențe.
  • Educația ta e în bugetul nostru. De peste 20 ani ne dezvoltăm și ne perfecționăm continuu.
  • Lucrezi direct cu antreprenorul afacerii. Ceea ce înseamnă că ai acces la modul în care gândește un manager și vezi cum se iau deciziile de business care generează rezultate. Credem că aceasta e o oportunitate minunată de învățare.

*Vrem să parcurgi cât mai ușor textul, de aceea am folosit forma de masculin. Așteptăm însă cu tot dragul aplicații de la oameni de toate genurile.

Sediul nostru se află pe str Barbu Vacarescu, nr. 129, et.1, Crisbi Clean, sector 2 București.
Te vom contacta cât de curând dacă te potrivești profilului din acest anunț. Multă baftă și așteptăm cu drag să te cunoaștem!

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: ASISTENT MANAGER
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.