Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
M

ASISTENT MANAGER

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe
Companie:
MOARA DOMNEASCĂ SRL
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Industrie:
Retail, moda si bunuri de larg consum
Salariu:
Media neta estimata pe baza celor 3615 salarii introduse in Salario: 4.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Pitesti | Program Full Time
Nivel experienta:
Junior
Vechime:
2 ani
Descriere:

Candidatul ideal

Cerințe pentru candidați:

• Studii superioare finalizate și experiență profesională într-o poziție similară (constituie un avantaj);
• Cunoștințe aprofundate ale pachetului Microsoft Office (inclusiv Word, Excel, PowerPoint, Outlook Express) și abilități avansate de navigare pe Internet;
• Cunoștințe de bază în contabilitatea primară și în activitățile de facturare;
• Experiență în introducerea și gestionarea facturilor, operarea Notelor de Intrare Recepție (NIR) și alte activități similare;
• Abilități excelente de organizare și planificare a activităților zilnice;
• Disponibilitate pentru asumarea și îndeplinirea sarcinilor suplimentare, atunci când este necesar;
• Personalitate dinamică, cu bune abilități de comunicare, organizată și orientată spre analiză;
• Calități de integritate, perseverență, seriozitate, receptivitate, inteligență și capacitate de gândire logică.

Descrierea jobului

Descrierea jobului:

Responsabilități administrative:

• Gestionarea corespondenței, a documentelor și a apelurilor telefonice pentru a asigura funcționarea eficientă a biroului;
• Asigurarea unei comunicări clare și eficiente a informațiilor către celelalte departamente;
• Organizarea de întâlniri de afaceri și diverse evenimente/protocoluri;
• Redactarea și pregătirea documentelor, rapoartelor, informărilor și altor comunicări oficiale;
• Menținerea și gestionarea relațiilor cu furnizorii, clienții și subcontractorii (inclusiv servicii de telefonie mobilă etc.);
• Actualizarea și menținerea evidenței informațiilor despre parteneri, clienți și colaboratori;
• Monitorizarea corespondenței electronice și gestionarea e-mailurilor;
• Arhivarea fizică și electronică a documentelor;


Responsabilități de contabilitate și facturare:

• Îndeplinirea proceselor de înregistrare, sintetizare și raportare a documentelor justificative, necesare înregistrării în contabilitatea financiară;
• Introducerea și gestionarea facturilor în sistemul contabil;
• Operarea Notelor de Intrare Recepție (NIR) și asigurarea corectitudinii acestora;
• Verificarea și reconcilierea facturilor cu comenzile și recepțiile;
• Colaborarea cu echipele interne pentru rezolvarea eventualelor discrepanțe în procesul de facturare;
• Menținerea evidenței contabile actualizate și corecte.

Beneficii oferite:

• Pachet salarial competitiv;
• Oportunități de dezvoltare profesională într-o companie aflată în expansiune rapidă;
• Mediu de lucru dinamic și motivant, orientat spre performanță și dezvoltare continuă;
• Acces la programe de formare și perfecționare profesională.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: ASISTENT MANAGER
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.