Asistent Manager
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
PRODUCTION SERVICES SIBIU 360 S.R.L.
Asistent Manager
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
PRODUCTION SERVICES SIBIU 360 S.R.L.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
În cadrul companiei PRODUCTION SERVICES SIBIU 360 SRL, Asistentul Manager va juca un rol important în asigurarea unei bune organizări administrative, dar va contribui și activ la sprijinirea activităților de vânzări. În plus față de atribuțiile administrative, acest rol include și interacțiunea cu clienții și susținerea echipei de vânzări pentru a atinge obiectivele companiei.
Responsabilitățile principale includ:
Suport administrativ pentru managementul companiei:
- Asigurarea unui suport permanent și proactiv pentru echipa de management, gestionând agenda zilnică, programarea întâlnirilor și preluarea anumitor sarcini (draft emailuri, crm, etc);
- Gestionarea corespondenței electronice și a apelurilor telefonice, redirecționându-le corect.
- Întocmirea și redactarea rapoartelor, documentelor administrative și a prezentărilor pentru management.
- Menținerea și actualizarea arhivelor de documente interne.
- Preluarea ocazională și proactivă a unor roluri și responsabilități în anumite departamente pentru buna oraganizare a evenimentelor.
Implicare in activitățile de vânzări si achizitii:
- Sprijin pentru echipa de vânzări: Vei ajuta echipa de vânzări în realizarea obiectivelor de vânzări, gestionând documentația necesară, întocmind oferte comerciale și urmărind procesul de negociere.
- Gestionarea relațiilor cu clienții: Vei fi un punct de contact pentru clienți, asigurându-te că toate cerințele lor sunt îndeplinite, vei răspunde întrebărilor acestora și vei urmări satisfacția acestora.
- Actualizarea bazei de date a clienților: Vei gestiona și actualiza în mod regulat baza de date cu informațiile despre clienți, atât pentru vânzări cât și pentru activitățile administrative.
Organizarea întâlnirilor și călătoriilor de afaceri:
- Organizarea călătoriilor de afaceri pentru echipa de vânzări, inclusiv rezervarea biletelor de transport, cazare și întâlnirile cu clienții.
- Pregătirea agendelor de întâlniri de vânzări și monitorizarea stadiului întâlnirilor și negocierea cu potențialii clienți.
Beneficii:
- Salariu motivant, corelat cu experiența și implicarea;
- Program de lucru stabil;
- Mediu de lucru profesionist și dinamic;
- Posibilități reale de dezvoltare profesională într-o companie în creștere;
- Susținere și training la începutul colaborării.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.