Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
V

Asistent Manager

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Viva Nature
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Industrie:
Retail, moda si bunuri de larg consum
Salariu:
2.500 - 4.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Voluntari | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
2 ani
Descriere:

Unde poți contribui și face tu diferența acum? In rolul de Asistent Manager
Vei juca un rol esențial în sprijinirea funcțiilor operaționale și administrative ale organizației. Acest rol este pentru tine dacă ești o persoana orientată spre detalii, foarte organizată și capabilă să gestioneze mai multe sarcini în mod eficient.
Responsabilități cheie ale Asistentului Manager:

Coordonarea ședințelor
- Programează și gestionează întâlnirile.
- Coordonează și pregătește ordinea de zi a întâlnirilor; ține minuta și creează task-urile.

Suport administrativ:
- Menține agenda companiei și coordonează programele.
- Pregătește și încarcă documente contabile, cum ar fi facturi și chitanțe.
- Gestionează corespondența prin e-mail și asigura răspunsuri în timp util.
- Comanda și gestionează rechizite de birou
- Verifica ca documentele create de echipa se afla in folderele corecte si ca respecta conventia de naming.


Raportare și evidență:
- Asigura asistență la pregătirea rapoartelor programate în mod regulat.
- Dezvolta și menține un sistem de evidență.
- Urmăreste termenele limită ale proiectului, etapele de referință și cheltuielile.


Comunicare și coordonare:
- Acționează ca punct de contact pentru clienții interni și externi.
- Mentine contactul cu furnizorii si clientii.
- Coordoneaza comunicarea intre management si alte departamente.
- Coordonează evenimentele companiei și gestionează rezervările de călătorie și cazare.


Managementul politicilor și procedurilor:
- Actualizeaza si mentine politicile si procedurile administrative.
- Dezvolta și implementeaza noi politici și proceduri administrative.
- Păstreaza confidențialitatea informațiilor sensibile.


Managementul proiectelor:
- Gestionează proiectele delegate și supraveghează execuția sarcinilor.
- Verifica zilnic sarcinile vizionarilor și se asigura de îndeplinirea acestora.

Suport HR:
- Ofera asistenta în sarcinile de resurse umane, inclusiv integrarea de noi angajați.
- Actualizeaza listele de contacte și bazele de date.


Pregătirea și editarea documentelor:
- Scrie, editeaza si pregeste documente, rapoarte, contracte și acorduri pentru semnare.
- Ofera asistență în dezvoltarea materialelor și propunerilor de marketing.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Asistent Manager
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.