Adaugat:
Asistent manager cu atributii in HR
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Metropolitan Residence
Asistent manager cu atributii in HR
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Metropolitan Residence
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.
Cerinte
Candidatul Ideal
Persoana organizată, atentă la detalii; Capacitate de lucru cu termene limită; Determinare, responsabilitate în muncă; Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă; Orientare spre acţiune; Dornica de a invata lucruri noi aria resurselor umane.
Responsabilitati
Descrierea jobului
Redactare documentatiei specifice departamentului si expedierea actelor prin diferite modalitati: oficiul postal roman, curierat, inclusiv urmarire AWB-uri; Printare, denumire/redenumire, scanare, plasare in dosare fizice/electronice a documentelor specifice departamentului de resurse umane la solicitarea angajatilor ierarhic superiori; Organizare bibliorafturi, indosarierea si arhivarea dosarelor de personal ; Verificarea continutului de dosar, intocmire OPIS-uri pt bibliorafturi; Plasarea candidatilor noi sositi in locul de cazare. Receptionarea cu atentie a actelor solicitate de la candidatii noi sositi in vederea demararii procesului de angajare; Relatia cu clinica medicala in vederea efectuarii controlului medical pentru angajare/ repetarii controlului periodic, dupa caz, si la nevoie. Deplasari la Inspectoratul General de Imigrari in vederea ridicarii permiselor de sedere; Evidenta si comanda obiecte papetarie pentru birou; Alte sarcini specifice activitatii zilnice in departamentul de resurse umane;
Alte informatii
Alte informatii:
Punct de lucru: Bucuresti, sector1 ; Salariu atractiv ; Studii necesare: liceu ; Se ofera training;
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.