Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
S

Asistent Manager Financiar Semlac-arad

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job
Companie:
Sc Tauros Srl
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Locatie & Tipul Jobului:
Semlac | Program Full Time
Nivel experienta:
Junior
Vechime:
2 ani
Descriere:

Firma de transport angajeaza asistent Manager Financiar, cu urmatoarele responsabilitati principale:

- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte avansate de contabilitate
- verifica si inregistreaza deconturi
- verifica si actualizeaza situatiile consumurilor de carburant
- inregistreaza in sistemul informatic informatiile si analizeaza discrepantele
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate,
- indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor;
- asigura conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale managerilor;
- programeaza si primeste vizitatorii si sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general administrator;
- tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii;
- gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii;
- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail;
- actualizeaza baza de date;
- face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când calatoresc in tara si sau in strainatate;
- elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management;
- asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
- pastreaza documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate;
- arhiveaza documentele in conditii de siguranta ;
- asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile;

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Asistent Manager Financiar Semlac-arad
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.