Asistent Manager Proiect
Adaugat: 4 zile în urmă
Square Management SRL
Asistent Manager Proiect
Adaugat: 4 zile în urmă
Square Management SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilități principale
Gestionarea documentelor:
Arhivarea și organizarea documentelor și contractelor.
Actualizarea bazelor de date cu informații legate de proprietăți, plăți, actualizare număr de persoane, etc.
Redactarea și editarea corespondenței oficiale (ex: notificări, comunicări către locatari, etc.).
Asistență în gestionarea plăților și facturilor:
Supravegherea termenelor de plată facturilor.
Urmărirea plăților proprietarilor și gestionarea situației financiare a proprietăți.
Trimiterea de notificări către restanțieri.
Gestionarea corespondenței și a relației cu proprietarii:
Preluarea și distribuirea corespondenței între proprietarii, furnizori și Property Manager.
Răspunsul la întrebările locatarilor prin e-mail, telefon sau alte canale de comunicare.
Suport administrativ:
Suport în organizarea și gestionarea rapoartelor periodice pentru proprietăți.
Monitorizarea activităților legate de întreținerea proprietăților, urmărind termenele limită și statutul fiecărei activități.
Gestionarea bazei de date:
Actualizarea și menținerea unei baze de date precise cu informații despre locatari, proprietăți și contracte.
Generarea rapoartelor periodice pentru Property Manager.
Sprijin în recrutarea și coordonarea furnizorilor:
Contactarea și coordonarea cu furnizorii pentru ofertarea serviciile de mentenanță sau reparații.
Obținerea și gestionarea ofertelor pentru diverse lucrări legate de proprietăți.
Cerințe:
Studii: Studii specifice postului (de preferat în domeniul administrativ, economic).
Experiență: Experiență de minim 1 an într-un rol administrativ sau într-un domeniu similar reprezintǎ un avantaj.
Abilități:
Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.
Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită.
Cunoștințe bune de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
Abilități de comunicare scrisă și verbală.
Cunoștințe de limba engleză (de preferat, la nivel mediu).
Competențe suplimentare dorite:
Cunoștințe de legislație în domeniul administrarii rezidentiale reprezintă un avantaj.
Abilități de negociere și rezolvare a conflictelor.
Dispoziție pentru a învăța și a se adapta într-un mediu dinamic.
Condiții de muncă:
Locație: Birou.
Program de lucru: Full-time.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.