Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
M

Asistent Manager

Companie Verificata

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
MÜPRO ROMANIA S.R.L.
Functia Jobului :
Aprovizionare & achizitii
Industrie :
IT si telecomunicatii
Salariu :
4.000 - 6.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului :
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Vechime :
2 ani
Descriere :

Atributii:

Responsabilitatea de a asigura o gestionare precisă și eficientă a documentelor asociate transportului în cadrul organizației. Aceasta implică primirea, înregistrarea (import), verificarea și transmiterea documentelor necesare pentru desfășurarea corespunzătoare a activităților logistice și de transport. Verificarea si emiterea facturilor catre partener si inregistrarea acestora in sistemul national E-Factura.
Primirea/Trimiterea documentelor legate de transport și logistica de la furnizori, transportatori și alte parti implicate.
Importurile dintre cele 2 programe utilizate (SaP si Context);
Inregistrarea detaliata a informatiilor in sistemele informatice ale companiei.
Verificarea documentelor pentru a asigura corectitudinea si conformitatea cu standardele interne si reglementarile legale.
Corectarea sau notificarea corectarii in cazul identificarii unor discrepanțe sau erori în documente.
Organizarea si arhivarea documentelor intr-un mod sistematic si accesibil.
Transmiterea documentelor catre departamentele interne relevante intr-un mod eficient.
Comunicarea cu furnizorii, transportatorii si departamentele interne pentru a asigura fluxul corespunzator al informatiilor.
Raspuns prompt la solicitarile si intrebarile referitoare la documente.
Generarea rapoartelor periodice referitoare la stadiul documentelor si a proceselor asociate transportului.
Monitorizarea și raportarea oricăror deviatii sau probleme semnificative.
Emiterea facturilor, transmiterea si inregistrarea acestora in E-Factura.
Beneficii:

Oportunitatea de a lucra intr-o companie de succes si intr-un domeniu dinamic;
Posibilitatea de a dezvolta si de a-ti imbunatati abilitatile;
Mediu de lucru placut si echipa prietenoasa;
Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv;
Oportunitati de avansare in cadrul companiei;

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Asistent Manager
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.