ASISTENT MANAGER
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
NEXT LEVEL ACCOUNTING SRL
ASISTENT MANAGER
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
NEXT LEVEL ACCOUNTING SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Care vor fi responsabilitațile tale în acest rol?
1. Suport operațional contabilitate:
- Colectarea, scanarea, arhivarea documentelor și monitorizarea primirii acestora de la clienți;
- Programarea întâlnirilor cu clienții și trimiterea documentelor contabile lunare;
- Verificarea și distribuirea SPV zilnic și deplasări la ANAF;
- Salvarea documentelor pe SharePoint și predarea arhivei către curieri.
2. Activități Registrul Comerțului:
- Oferirea de servicii pentru înființări și modificări la Registrul Comerțului;
- Verificarea documentelor necesare de la clienți și gestionarea ridicării actelor;
- Transmiterea informațiilor pentru facturare către departamentul administrativ.
3. Activități administrative:
- Menținerea curățeniei în birou și sălile de întâlniri;
- Primirea clienților și oferirea unui serviciu de calitate: Vei întâmpina clienții cu amabilitate și profesionalism, oferindu-le o cafea sau apă, asigurându-te că se simt confortabil și bineveniți în birou.
- Servirea protocolului și gestionarea consumabilelor biroului;
- Preluarea apelurilor telefonice și transmiterea către persoana responsabilă;
4. Responsabilități generale:
- Stabilirea priorității sarcinilor.
- Respectarea procedurilor interne și gestionarea corespondenței curieri;
- Oferirea de suport echipei și Directorului Administrativ în diverse activități.
Ce îți oferim?
- Un mediu de lucru profesionist, cald, prietenos;
- Salariu începând de la 4.000 RON;
- Prime ocazionale;
- Loc de muncă stabil;
- Program 8 ore + 1 ora pauză: Luni-Vineri între orele 08:00-17:00;
- Prima Vineri după data 25 a fiecărei luni este scurtă și poți pleca mai devreme acasă;
- Condiții bune de lucru și digitalizare modernă;
- Plan de integrare personalizat și posibilitatea de a participa la cursuri de formare și dezvoltare;
Vrem să oferim încredere candidaților noștri, de aceea toate aplicațiile sunt confidențiale și doar candidații selectați vor fi sunați în maxim 14 zile lucrătoare. Procesul de selecție va fi în 2 etape, deoarece vrem să ne asigurăm că alegem colegul potrivit pentru ceea ce ne dorim.
Dacă ești interest/ă de rolul prezentat, ne poti trimite CV-ul tău pe e-mail alăturat georgiana.angheluta@firmadeconta.ro sau poți aplica la acest anunț direct.
Te așteptăm în echipa noastră!
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.