Adaugat:
Asistent medical generalist debutant – studii PL în Cabinetul medicina muncii din U.M. 02534 Iași - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Asistent medical generalist debutant – studii PL în Cabinetul medicina muncii din U.M. 02534 Iași - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Clinic Militar de Urgenta ,,Dr. Iacob Czihac" Iasi (Unitatea Militara 02534) Expira in 2024-12-31
Locatie
Iasi
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Unitati militare
Categorie
Functie contractualaAnunt
Unitatea Militara 02534 Iasi (Spitalul Clinic Militar de Urgenta ,,Dr. Iacob Czihac" Iasi), cu sediul in Iasi, Str. Gl. Berthelot nr.7-9, scoate la concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a postului vacant de personal civil contractual, functii de executie, cu contract pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana de Asistent medical generalist debutant - studii postliceale in Cabinetul medicina muncii din Ambulatoriul integrat la Directorul medical din Unitatea Militara 02534 Iasi.
Concursul se va desfasura in perioada 12.12.2024-28.01.2025, la sediul Unitatii Militare 02534 Iasi (Spitalul Clinic Militar de Urgenta "Dr. Iacob Czihac" Iasi).
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la Anexa nr. 1;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului, respectiv:
- copia certificatului de membru O.A.M.G.M.A.M.R, avizului anual pentru autorizarea exercitarii profesiei pentru anul 2025 si asigurarii de raspundere civila profesionala pentru anul 2025;
- adeverinta pentru participarea la concurs, eliberata de O.A.M.G.M.A.M.R;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, modelul orientativ fiind prevazut in Anexa nr. 2;
f) certificatul de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar, in original. Cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale, conform modelului prevazut la Anexa nr. 3. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise;
g) adeverinta medicala, in original, care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii;
h) certificatul de integritate comportamentala, in original, din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) declaratie referitoare la acordul candidatului privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate sau a certificatului de securitate corespunzator fisei postului, in conditiile in care este declarat ,,Admis" la concurs, conform modelului prevazut la Anexa nr. 4;
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la lit. g) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentele vor fi introduse intr-un dosar plic.
Dosarul de inscriere la concurs se va depune la sediul Unitatii Militare 02534 Iasi (Spitalul Clinic Militar de Urgenta ,,Dr. Iacob Czihac" Iasi), cu sediul in Iasi, strada Berthelot H.M., nr.7-9, la microstructura Documente clasificate, pana cel tarziu in data de 31.12.2024, intre orele 09.00 - 12.00. Informatii suplimentare la Compartimentul management personal, telefon 0232/266.268, int. 113,170.
Rezultatul selectiei dosarelor de concurs se va afisa la sediul unitatii in data de 09.01.2025.
Probele de concurs, locul, data si ora desfasurarii:
* proba scrisa - se desfasoara la sediul unitatii in data de 15.01.2025, ora 10:00;
* proba interviu - se desfasoara la sediul unitatii in data de 21.01.2025, ora 10:00.
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
Conditiile generale pe care trebuie sa le indeplineasca persoanele care participa la concursul pentru incadrarea posturilor vacante, in conformitate cu prevederile art. 15 din Hotararea Guvernului Romaniei nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea ,,Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice":
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice pentru ocuparea postului:
- nivel de studii: postliceale sanitare;
- diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta sau diploma de studii postliceale prin echivalare conform H.G. 797/1997 in specialitatea medicina generala;
- diploma de bacalaureat;
- nu necesita vechime;
- cunostinte de operare pe calculator -Office Word si Excel - nivel mediu;
- nivelul de acces al functiei la informatii clasificate este secret de serviciu; in acest sens este necesar acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind efectuarea verificarilor in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate sau a certificatului de securitate, in situatia in care va fi declarat ,,admis";
- spirit de initiativa, abilitati de comunicare orala si scris, lucru in echipa, meticulozitate, rezistenta la stres.
Tematica
1. Recoltarea produselor biologice si patologice;
2. Punctii, sondaje, spalaturi, clisme;
3. Administrarea medicamentelor;
4. Pregatirea bolnavilor pentru explorari radiologice;
5. Transfuzia de sange;
6. Pregatirea preoperatorie;
7. Ingrijirea pacientilor cu afectiuni ale:
a) aparatului respirator;
b) aparatului digestiv;
c) in stare grava;
8. Ingrijiri speciale acordate bolnavilor;
9. Drepturile pacientului;
10. Prevenirea si combaterea infectiilor asociate asistentei medicale;
11. Colectarea si transportul deseurilor periculoase provenite din activitatea medicala;
12. Urgentele medico - chirurgicale:
a) urgentele aparatului respirator;
b) urgentele aparatului cardiovascular;
c) urgentele abdominale;
d) urgentele neurologice;
e) socul;
f) traumatismele vaselor si hemostaza provizorie;
g) traumatismele membrelor.
13. Ingrijirea plagilor si pansamentul;
14. Pregatirea bolnavului pentru explorarea functionala a aparatului respirator si a aparatului cardiovascular;
15. Norme tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private;
16. Evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie;
17. Procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor, in functie de nivelul de risc.
Bibliografia
1. Urgente medico-chirurgicale - sinteze pentru asistentii medicali editia a III-a - Lucretia Titirca, Editura medicala, Bucuresti, 2016;
2. Tehnici de evaluare si ingrijiri acordate de asistentii medicali - Ghid de nursing, Lucretia Titirca, Gherghinica Gal, Monica Seuchea, Elena Dorobantu, Georgeta Balta, Maria Zamfir, Mariuca Ivan, Mariana Ardeleanu, Maria Resek, Editura viata medicala romaneasca, Editia a 7-a, Bucuresti, vol II;
3. Ingrijiri speciale acordate pacientilor de catre asistentii medicali - manual pentru colegiile si scolile postliceale sanitare, Elena Dorobantu, Gherghinica Gal, Monica Seuchea, Lucretia Titirca, Florica Udma, Editura medicala romaneasca, editia a IX-a, Bucuresti 2008;
4. Breviar de explorari functionale si ingrijiri speciale acordate bolnavului - Lucretia Titirca, Editura viata medicala romaneasca, Editia a X-a, Bucuresti, 2008;
5. Legea nr. 46 din 21.01.2003, Legea drepturilor pacientului;
6. Ordinul ministrului sanatatii nr. 1101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordinul ministrului sanatatii nr. 1761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Ordinul ministrului sanatatii nr. 1226 din 3 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale, cu modificarile si completarile ulterioare.
Calendarul de desfasurare a concursului
Nr.
crt. ACTIVITATEA DATA/ORA
1. Depunerea dosarelor de concurs 13-31.12.2024, intre orele 09.00-12.00
2. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de concurs 09.01.2025
3. Primirea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs 10.01.2025, pana la ora 15.00
4. Afisarea rezultatului contestatiilor selectiei dosarelor de concurs 13.01.2025
5. Desfasurarea probei scrise 15.01.2025, ora 10.00
6. Afisarea rezultatului la proba scrisa 16.01.2025
7. Primirea contestatiilor la proba scrisa 17.01.2025, pana la ora 15.00
8. Afisarea rezultatului contestatiilor proba scrisa 20.01.2025
9. Desfasurarea probei interviu 21.01.2025, ora 10.00
10. Afisarea rezultatului la proba interviu 22.01.2025
11. Primirea contestatiilor la proba interviu 23.01.2025, pana la ora 15.00
12. Afisarea rezultatului contestatiilor la proba interviu 27.01.2025
13. Comunicarea rezultatelor finale ale concursului 28.01.2025
Eventualele contestatii privind rezultatele probelor de concurs se depun la sediul unitatii, in Iasi, Str. Gl. Berthelot H.M. nr.7-9, in termen de 1 zi lucratoare de la afisarea rezultatelor (in timpul programului normal de lucru al personalului). Persoana de contact, telefon 0232266268 int. 113, 170.
Rezultatele probelor de concurs, rezultatele finale si ale solutionarii contestatiilor se afiseaza la sediul unitatii si pe pagina de internet a acesteia.
Note:
Rezultatul final al concursului nu se contesta.
Prevederile actelor normative cuprinse in bibliografie se studiaza cu modificarile si completarile ulterioare, aparute pana la data publicarii anuntului.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.