Asistent medical generalist (PL+SS), Asistent medical principal(PL) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Asistent medical generalist (PL+SS), Asistent medical principal(PL) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Serviciul de Ambulanta Judetean Prahova Expira in 2024-11-04
Locatie
Prahova
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Serviciul de Ambulanta Judetean Prahova, cu sediul in localitatea Ploiesti, Sos. Vestului, nr.24, judetul Prahova, organizeaza concurs la sediul acestuia (Statia Ploiesti) pentru ocuparea urmatoarelor posturi vacante si temporar vacante, conform Ordin 1470/2011, astfel:
DENUMIREA POSTULUI: Asistent medical generalist (SS), Asistent medical principal (PL), respectiv Asistent medical generalist (PL)
- NUMARUL POSTURILOR: 11 posturi vacante si 2 posturi temporar vacante, astfel:
- 1 post vacant Asistent medical generalist (SS) si 2 posturi Asistent medical generalist (PL) - Substatia Valea Doftanei
- 1 post vacant Asistent medical principal (PL) - Substatia Pucheni
- 1 posturi vacante Asistent medical generalist (PL) si 1 post vacant Asistent medical generalist (SS) - Substatia Comarnic
- 3 posturi vacante Asistent medical generalist (PL) - Substatia Apostolache
- 1 post vacant Asistent medical principal (PL) - Substatia Urlati
- 1 post vacant Asistent medical principal (PL) - Statia Ploiesti
- 1 post temporar vacant Asistent medical generalist (PL) - Substatia Campina
- 1 post temporar vacant Asistent medical generalist (PL) - Substatia Apostolache
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
PERIOADA: - nedeterminata, pentru posturile vacante;
- determinata, pana la intoarcerea pe post a titularului de drept, pentru posturile temporar vacante.
Calendar :
* Selectia dosarelor de inscriere in data de 05.11.2024
* Proba scrisa in data de 11.11.2024
* Interviul in data de 14.11.2024
Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale de Asistent medical generalist (SS):
* diploma de licenta in specialitate;
* cunoasterea si utilizarea programelor MS Office (Word);
* certificat de membru vizat la zi;
* minim 6 luni vechime in specialitate.
Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale de Asistent medical principal (PL):
* diploma de bacalaureat;
* diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta sau diploma de studii postliceale prin echivalare conform Hot. Guv. Nr. 797/1997;
* cunoasterea si utilizarea programelor MS Office (Word);
* certificat de membru vizat la zi;
* certificat grad principal;
* minim 5 ani vechime in specialitate
Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale de Asistent medical generalist (PL):
* diploma de bacalaureat;
* diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta sau diploma de studii postliceale prin echivalare conform Hot. Guv. Nr. 797/1997;
* cunoasterea si utilizarea programelor MS Office (Word);
* certificat de membru vizat la zi;
* minim 6 luni vechime in specialitate.
In vederea recrutarii, candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente, in conformitate cu prevederile art. 35 din HG 1336/2022, la sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Prahova:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexe;
b) acord de prelucrare a datelor cu caracter personal, conform modelului prevazut in anexe;
c) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
d) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
e) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
f) copia carnetului de munca, unde este cazul;
g) copie adeverinta/e eliberata/e de angajator/i pentru perioada lucrata, care sa ateste fara echivoc denumirea angajatorului, data eliberarii, numele si prenumele angajatului, activitatea desfasurata, durata acesteia, vechimea in munca, in meserie si, dupa caz, in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului si eventualele modificari ale contractului de munca si extras registru, datat si certificat pentru conformitate, conform Hotararii nr. 905 din 14 decembrie 2017, art. 7, alin. 5. Modelul orientativ al adeverintei care atesta vechimea in munca este prevazut in anexe.
In situatia in care angajatorul se afla in imposibilitatea de a elibera un extras din registru, astfel cum este prevazut mai sus, salariatul/fostul salariat poate solicita inspectoratului teritorial de munca eliberarea unui extras din registru din care sa rezulte activitatea desfasurata la acesta, in calitate de salariat, conform Hotararii nr. 905 din 14 decembrie 2017, art. 7, alin. 8.
a) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
b) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
c) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul
national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane ;
d) copie certificat de membru vizat la zi;
e) copie certificat grad principal - pentru posturile de Asistent medical principal;
f) copie asigurare malpraxis;
g) adeverinta de participare la recrutare de la OAMGMAMR;
h) curriculum vitae, model comun european ;
Taxa de participare la concurs este de 30 de lei/participant. Candidatii depun aceasta suma la casieria unitatii, dupa verificarea documentelor depuse la dosarul la inscriere.
Tematica, bibliografia de concurs si modelele anexelor solicitate sunt disponibile accesand pagina oficiala a institutiei, http://www.ambulantaprahova.ro/, sectiunea Concursuri.
Relatii suplimentare la sediul: Ploiesti, Sos. Vestului, Nr.24, persoana de contact: Stoica Madalina, telefon: 0244595353, fax: 0244595353. E-mail : [email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.