asistent medical generalist - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
asistent medical generalist - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Municipal "Dr. Alexandru Simionescu" Hunedoara Expira in 2025-01-16
Locatie
Hunedoara
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie publicaAnunt
A N U N T
Spitalul Municipal ,,Dr. Alexandru Simionescu", cu sediul in str.Victoriei, nr.14, Hunedoara, judetul Hunedoara, organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractual vacante in conformitate cu prevederile HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022 coroborate cu prevederile OMS 1706/2007 privind conducerea si organizarea unitatilor si compartimentelor de primire a urgentelor, dupa cum urmeaza:
Denumire post Nivel studii Sectie/Compartiment/Structura Perioada si durata timpului de munca Determinat/
Nedeterminat
Asistent medical generalist PL;SSD;SS Unitate Primiri Urgente (U.P.U.) 8 cu 16 ore sau
12 cu 24 ore Nedeterminat
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitare;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare posturilor de asistent medical generalist:
- Diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta in specialitatea asistent medical generalist / Diploma de absolvire a invatamantului superior in specialitatea asistenta medicala generala;
- Vechime - nu se cere.
Pentru inscriere la concurs candidatii vor depune, in intervalul orar 07:00-14:00, la Serviciul RUNOS, ec. Cristea Ana Maria- Serviciul RUNOS - tel. 0254 713 820 int. sau 210 Birou Personal - Salegean Flavius Andrei - tel. 0254 713 820 int. 117, incepand cu data de 24.12.2024 pana la data de 16.01.2025 ora 14:00, un dosar conform prevederilor art. 35 din HG nr. 1336/2022 cu modificarile si completarile ulterioare care va cuprinde urmatoarele documente:
a. formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa Regulamentului cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual (Anexa nr. 1 la anuntul de concurs);
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e. copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in Anexa nr. 2 la anuntul de concurs);
f. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
h. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i. curriculum vitae, model comun european.
*d) pentru posturile de asistenti medicali, solicitam urmatoarele documente: copia certificatului de membru si adeverinta pentru concurs eliberata de OAMGMAMR.
Fiecare candidat va primi un cod numeric pentru identificare, care corespunde cu numarul de inregistrare al dosarului de concurs, iar rezultatele fiecarei probe vor fi cautate dupa acest numar. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la litera f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
Conditiile de participare si de desfasurare a concursului precum si alte date necesare desfasurarii concursului se regasesc in Regulamentul concursului.
Managerul isi rezerva dreptul de a repartiza candidatii declarati admisi pe locurile de munca mentionate.
Concursul pentru ocuparea posturilor de executie contractual vacante din cadrul sectiilor/compartimentelor/structurilor mentionate mai sus se desfasoara in 3 etape: selectia dosarelor, proba scrisa si proba interviu.
Rezultatele selectiei dosarelor de inscriere se afiseaza de catre secretarul comisiei de concurs, cu mentiunea ,,admis" sau ,,respins", insotita, dupa caz, de motivul respingerii, la sediul unitatii sanitare, precum si pe pagina de internet, dupa caz, in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie a dosarelor de inscriere.
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se face prin afisare unui proces-verbal, cu mentiunea ,,admis" sau ,,respins", insotita de punctajul obtinut de catre fiecare candidat la sediul si pe pagina de internet a unitatii sanitare, in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si/sau proba practica si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune la Serviciul RUNOS, ec. Cristea Ana Maria- Serviciul RUNOS - tel. 0254 713 820 int. 210 sau Birou Personal - Salegean Flavius Andrei - tel. 0254 713 820 int. 117, contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si/sau a probei practice si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
La toate probele candidatii vor prezenta cartea de identitate valabila.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Spitalului Municipal Dr. Alexandru Simionescu" Hunedoara, Str. Victoriei, Nr.14, Jud. Hunedoara , telefon 0254 713 820 interior 210 si 117, persoana de contact: Cristea Ana Maria, avand functia de economist si Salegean Flavius-Andrei, avand functia de sociolog.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.