asistent medical școlar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
asistent medical școlar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Comuna Sasciori, judetul Alba Expira in 2024-12-20
Locatie
Alba
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
Comuna Sasciori organizeaza, in conformitate cu prevederile H.G nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, concurs de recrutare in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga, a functiei contractuale de executie de asistent medical scolar, grad profesional debutant in cadrul Compartimentului Asistenta medicala comunitara al aparatului de specialitate al primarului comunei Sasciori, in data de 09.01.2025, ora 10:00, la sediul institutiei din localitatea Sasciori, strada Principala, nr. 363, judet Alba, astfel:
Pentru a participa la concurs candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii specifice:
* diploma de absolvire a studiilor postliceale in specialitatea asistent medical;
* adeverinta eliberata in vederea participarii la concurs, de catre Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania;
* certificat de membru si aviz anual eliberat de Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania;
Concursul organizat pentru ocuparea functiilor contractuale vacante de executie de asistent medical comunitar si asistent medical comunitar scolar consta in urmatoarele etape succesive:
- selectia dosarelor de inscriere;
- proba scrisa;
- interviul;
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
Conditiile de desfasurare ale concursului sunt:
Data, ora si locul desfasurarii probei scrise: 08.01.2025, ora 1000 - la sediul Primariei Comunei Sasciori, situat in Sasciori, str. Principala, nr. 363.
Data, ora si locul desfasurarii interviului: Interviul se sustine intr-un termen de 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise, la sediul Primariei Comunei Sasciori, situat in Sasciori, str. Principala, nr. 363.
Dosarele de inscriere la concurs se pot depune pana in data de 20.12.2024, ora 1600 , la biroul secretarului comisiei de concurs, persoana de contact - Maer Camelia Elena.
Dosarul de inscriere la concurs va contine in mod obligatoriu urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 la HG nr.1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) certificat de membru eliberat de Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania;
j) curriculum vitae.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
Documentul prevazut la lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
BIBLIOGRAFIE:
1. OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
Tematica: art. 75, art. 538 - art. 543, art.563-576;
2 OUG nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical, precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania, modificarile si completarile ulterioare;
3. Ordin M.S. nr. 1456/2020 din august 2020 pentru aprobarea Normelor de igiena din unitatile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna si recreerea copiilor si tinerilor
4. Ordinul nr. 2.508/4.493/2023 pentru aprobarea Metodologiei privind asigurarea asistentei medicale a anteprescolarilor, prescolarilor, elevilor din unitatile de invatamant preuniversitar si studentilor din institutiile de invatamant superior pentru mentinerea starii de sanatate a colectivitatilor si pentru promovarea unui stil de viata sanatos;
5. Ordinul nr. 1563/2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate prescolarilor si scolarilor si a principiilor care stau la baza unei alimentatii sanatoase pentru copii si adolescenti.
6. Ordinul nr. 1226 din 3 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale;
Tematica: Capitolul 2, Capitolul 5, Capitolul 6 si Capitolul 7
7. Ordinul nr. 1142 din 3 octombrie 2013 privind aprobarea procedurilor de practica pentru asistenti medicali generalisti;
Tematica: Partea a II-a si Partea a III-a, Capitolul 7 inclusiv;
8. Hotararea a Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania nr. 2/2009 din 9 iulie 2009 privind adoptarea Codului de etica si deontologie al asistentului medical generalist, al moasei si al asistentului medical din Romania, cu modificarile si completarile ulterioare;
Tematica: Integral
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei comunei Sasciori din localitatea Sasciori, strada Principala nr. 363, judet Alba, la nr. de telefon 0258/741110, precum si la biroul secretarului comisiei de concurs, Maer Camelia Elena.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.