Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
Aplicare Externa

Adaugat:

P

asistent principal laborator - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Bacau | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:





DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA BACAU Expira in 2024-12-19

Locatie
Bacau

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Guvern si ministere

Categorie


Functie contractualaAnunt



Directia de Sanatate Publica Bacau, cu sediul in Bacau, str.Vasile Alecsandri nr.45, judetul Bacau, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacanta de asistent principal laborator in cadrul Laboratorului Igiena Radiatiilor, in conformitate cu prevederile HG nr.1336/2022, dupa cum urmeaza:


DENUMIREA POSTULUI: asistent principal laborator

NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant

NIVELUL POSTULUI: functie de executie

COMPARTIMENT: Laborator Igiena Radiatiilor

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 6 ore pe zi; 30 de ore pe saptamana

PERIOADA: nedeterminata


Candidatii trebuie sa indeplineasca conform art.15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336 / 2022, cu modificarile si completarile ulterioare, urmatoarele:

Conditii generale:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art.1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare.


Conditii specifice:

Studii/studii de specialitate: medii - Liceul sanitar si / sau Scoala sanitara post-liceala / curs echivalare cu durata 1 an;

vechime in specialitate: nu este necesara;

aviz de libera practica cu viza pe anul in curs.


Calendarul concursului:

Concursul se va organiza la sediul Directiei de Sanatate Publica Bacau, str.Vasile Alecsandri, Nr.45, Bacau, dupa urmatorul calendar:

depunerea dosarelor in perioada 06.12 - 19.12.2024 ora 1600

Selectia dosarelor: in termen de 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor

afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor: 20.12.2024, ora 1400

depunerea contestatiilor la rezultatele selectiei pana pe data de 23.12.2024, ora 1400

afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse: 24.12.2024, ora 1200

sustinerea probei scrise: 15.01.2025, ora 1000

afisarea rezultatelor la proba scrisa: 16.01.2025, ora 1400

depunerea contestatiilor la proba scrisa, pana pe data de 17.01.2025, ora 1400

afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse: 20.01.2025, ora 1400

sustinerea probei practice: 21.01.2025, ora 1000

afisarea rezultatelor la proba practica: 21.01.2025, ora 1600

depunerea contestatiilor la proba practica pana pe data de 22.01.2025, ora 1600

afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse: 23.01.2025, ora 1400

sustinerea probei interviu: 27.01.2025, ora 1000

afisarea rezultatelor la proba interviu 27.01.2025, ora 1600

depunerea contestatiilor la rezultatele interviului pana pe data de 28.01.2025, ora 1600

afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse: 29.01.2025, ora 1400

afisarea rezultatelor finale: 29.01.2025, ora 1600


(1) Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei si vor contine urmatoarele documente:

a. formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2, la Hotararea Guvernului nr.1336/2022 pentrua probarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (HG nr.1336/2022)

b. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e. copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i. curriculum vitae, model comun european.

(2) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

(3) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b) - d), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (2) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

(4) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

(5) Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

(6) Dosarele de concurs se depun la sediul DSPJ Bacau, str.Vasile Alecsandri, nr.45, Compartimentul RUNOS, persoana de contact: Bucurel Angelica Cerasela, Consilier superior. Relatii suplimentare la telefon 0234-512850 interior 115.

(7) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

(8) Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila. Adresa de email la care se poate trimite dosarul de concurs este: [email protected]

(9) Nerespectarea prevederilor alin. (6) si (8), dupa caz, conduce la respingerea candidatului.

(10) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut la art.34 din HG 1336/2022, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.


TEMATICA

1.Titlul I Sanatatea publica Capitolul I Dispozitii generale;

2. CAPITOLUL II Atributii specifice

3. MS, CNCAN Atributii;

4. Monitorizarea substantelor radioactive, Monitorizarea dozei efective totale de referinta si caracteristicilor de performanta analitica

5. CAPITOLUL IV Situatiile de expunere planificata

6. ANEXA PROCEDURA SPECIALA aplicabila activitatilor care trebuiesc desfasurate de Reteaua MS LIR-(CRSP, DSP) si Compartimentele FRM-DSP in vederea determinarii continutului radioactiv in apa potabila si alimente de baza in caz de Urgenta Radiologica sau Nucleara

7. DECONTAMINAREA

8. ORGANIZAREA SI ASIGURAREA PROTECTIEI CONTRA RADIATIILOR


BIBLIOGRAFIE:

1. Legea Nr. 95/2006 din 14 aprilie 2006 *** Republicata privind reforma in domeniul sanatatii TITLUL I Sanatatea publica

2. Ordinul Ministerului Sanatatii nr.1078/2010 privind aprobarea regulamentului de organizare si functionare si a structurii organizatorice ale directiilor de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti;

3. Legea Nr.111/1996 *** Republicata privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare CAPITOLUL V Atributii si raspunderi;

4. LEGE Nr. 301/2015 privind stabilirea cerintelor de protectie a sanatatii populatiei in ceea ce priveste substantele radioactive din apa potabila;

5. Ordinul nr.752/3978/136/2018 din 13 iunie 2018 pentru aprobarea Normelor privind cerintele de baza de securitate radiologica*);

6. Institutul National de Sanatate Publica - Imbunatatirea raspunsului de sanatate publica in caz de urgenta radiologica sau nucleara a retelei laboratoarelor de igiena radiatiilor (DSP-CRSP) Metodologie 2022;

7. Decontaminarea Institutul de documentare tehnica Bucuresti 1960 Autori Emilian Gaspar, ing. Dumitru Serban an 1960;

8. Elemente de protectie contra radiatiilor nucleare Oficiul de Documentare si Informare IFIN Bucuresti 1993 inginer Dumitru Serban.








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: asistent principal laborator - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Aplicare Externa
Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.