Asistent proiect
Adaugat: 1 săptămână în urmă
PENCRAFT SRL
Asistent proiect
Adaugat: 1 săptămână în urmă
PENCRAFT SRL
Candidatul ideal
PENCRAFT caută Asistent proiecte pentru biroul de consultanta din Iasi. Dacă eşti o persoană entuziasta, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua, pui pasiune in ceea ce faci si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei PENCRAFT! La PENCRAFT vei fi implicat în proiecte si misiuni de consultanță de anvergura si vei avea ocazia sa inveti si sa te perfectionezi continuu alaturi de cei mai buni experti în domeniu.
Profilul candidatului:
- Studii superioare economice/comunicare si relații publice;
- Experienta de minim 6 luni pe un post similar sau intr-un domeniu relevant conex;
- Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Power Point, etc.);
- Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj;
- Excelente abilitati de exprimare verbala si in scris;
- Capacitatea de a lucra in echipa;
- Excelente abilităţi de analiză şi sinteză a datelor şi informaţiiilor;
- Capacitate de a identifica soluţii;
- Abilitatea de a gestiona multiple proiecte/activităţi simultan;
- Atitudine profesionista in abordarea provocarilor;
- Creativitate şi flexibilitate în abordarea activităţilor;
- Orientare spre calitate şi atentie la detalii;
- Experienta de lucru cu termene limita si rezistenta la stres;
- Posibilitate de adaptare la program prelungit.
Descrierea jobului
Postul de Asistent proiecte presupune următoarele responsabilităţi:
- Participarea la elaborarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă europeană, inclusiv partea scrisă la documentațiile tehnice la nivel de Studiu de Fezabilitate și DALI;
- Conceperea, tehnoredactarea de documente şi rapoarte;
- Colectarea şi centralizarea de date şi informaţii necesare elaborării și implementării proiectelor cu finanțare nerambursabilă europeană;
- Gestionarea eficienta a activităţii de corespondenţă (telefoane/fax-uri, e-mail-uri, către colaboratorii, partenerii firmei si structurile externe);
- Înregistrarea, stocarea şi clasificarea informaţiilor;
- Suport la organizarea activităţilor tehnice şi de achiziţii, asamblarea şi aranjarea dosarelor ce conţin documentaţiile de finanţare, raportări tehnice, financiare intermediare/finale, copii xerox, scanare documentaţii de finanțare, documentații tehnice etc.;
- Centralizarea şi actualizarea periodica a datelor şi informaţiilor de contact ale colaboratorilor si partenerilor firmei;
- Gestionarea resurselor materiale şi informaţionale ale firmei, inclusiv arhiva.
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Pachet salarial motivant.
- Bonusuri anuale in functie de rezultate si performanta.
- Posibilitatea de a lucra in cadrul unei echipe tinere si dinamice.
- Instruire si formare profesionala atât în cadrul firmei, cat si prin cursuri acreditate.
- Posibilitate de dezvoltare profesională și personală.
- Posibilitate de avansare in cariera.
Persoanele interesate de aceasta pozitie pot aplica si direct prin transmiterea CV-ul-ui insotit de o scrisoare de intentie la adresa de e-mail [email protected]. Confidentialitatea aplicarii este asigurata.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.