Asistent social debutant (2 posturi) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Asistent social debutant (2 posturi) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria Municipiului Lupeni, judetul Hunedoara Expira in 2024-11-28
Locatie
Hunedoara
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Prin prezenta va rugam sa publicati pe portalul dumneavoastra din data de 15.11.2024 urmatorul anunt pentru ocuparea unor functii contractuale vacante, conform Hotararii nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Primaria Municipiului Lupeni organizeaza, conform Hotararii 1336/2022, in perioada 15.11.2024 - 11.12.2024, concurs pentru ocuparea unor posturi vacante contractuale:
1. Asistent social debutant in cadrul Compartimentului protectia si promovarea drepturile persoanelor cu dizabilitatii si a persoanelor varstnice - un post pe o perioada nedeterminata;
2. Asistent social debutant in cadrul Compartimentului interventie in situatii de urgenta, de abuz, neglijare, trafic, prevenire marginalizare sociala si autoritate tutelara - un post pe o perioada nedeterminata;
- probele si calendarul concursului:
- selectie dosare - termen depunere dosare - 15.11.2024 - 28.11.2024, ora 1200
- proba scrisa - 11.12.2024, ora 1000
- interviu - 13.12.2024, ora 1000
Cerintele de ocupare a functiilor contractuale de executie vacante si conditiile de participare la concurs sunt urmatoarele:
* cerinte generale si specifice:
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 15 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, precum si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a)are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b)cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c)are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d)are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e)indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f)nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g)nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h)nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
* cerinte specifice:
1. Asistent social debutant in cadrul Compartimentului protectia si promovarea drepturile persoanelor cu dizabilitatii si a persoanelor varstnice
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul asistentei sociale;
- aviz de exercitare a profesiei de asistent social eliberat de Colegiul National al Asistentilor Sociali din Romania, avand treapta de competenta - debutant;
- vechime in specialitatea studiilor - nu este necesara;
2 Asistent social debutant in cadrul Compartimentului interventie in situatii de urgenta, de abuz, neglijare, trafic, prevenire marginalizare sociala si autoritate tutelara.;
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul asistentei sociale;
- aviz exercitare a profesiei de asistent social eliberat de Colegiul National al Asistentilor Sociali din Romania, avand treapta de competenta - debutant;
- vechime in specialitatea studiilor: nu este necesara;
In termen de maximum doua zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor, comisia de concurs va selecta dosarele de concurs pe baza indeplinirii conditiilor de participare. Rezultatele selectarii dosarelor de inscriere se afiseaza la sediul Primariei Lupeni in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie a dosarelor.
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului.
Notarea probei scrise si a interviului se face in termen de maximum o zi lucratoare de la finalizarea fiecarei probe.
In cazul depunerii de contestatii, comisia de solutionare a contestatiilor va analiza dosarele, lucrarile scrise sau consemnarea raspunsurilor la interviu in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor. Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face prin afisare la sediul Primariei Municipiului Lupeni imediat dupa solutionarea contestatiilor.
Rezultatele finale se afiseaza la sediul Primariei Municipiului Lupeni in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de solutionare a contestatiilor la interviu, prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii "admis" sau "respins".
Candidatul nemultumit de modul de solutionare a contestatiei se poate adresa instantei de contencios administrativ, in conditiile legii.
Bibliografia: Asistent social debutant in cadrul Compartimentului protectia si promovarea drepturile persoanelor cu dizabilitatii si a persoanelor varstnice
1. Legea 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap - Republicare - cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Capitolul II: Drepturile persoanelor cu handicap;
b) Capitolul III: Servicii si prestatii sociale;
2. Legea 17/2000 privind asistenta sociala a persoanelor varstnice - Republicare - cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Sectiunea a 2-a: Servicii comunitare pentru persoanele varstnice;
3. Legea nr. 292/2011 privind asistenta sociala - cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Capitolul IV: Masuri integrate de asistenta sociala;
4. Ordinul 1218/2019 pentru aprobarea Standardelor specifice minime obligatorii de calitate privind aplicarea metodei managementului de caz in protectia persoanelor adulte cu dizabilitati - cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Modulul I - Conditii privind aplicarea metodei managementului de caz in protectia persoanelor adulte cu dizabilitati, Standardul 1 - Conditii specifice pentru utilizarea metodei;
b) Modul II - Etapele managementului de caz, Standardul 1 - Identificarea si preluarea cazurilor;
5. Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ - cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Partea VI - Titlul III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice,
Capitolul I - Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, art. 538-543.
Capitolul III - Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia, art. 549-553.
Bibliografia: Asistent social debutant in cadrul Compartimentului interventie in situatii de urgenta, de abuz, neglijare, trafic, prevenire marginalizare sociala si autoritate tutelara.;
1. Legea 272/2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului - Republicata cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Capitolul VI: Protectia copilului impotriva abuzului, neglijarii, exploatarii si a oricarei forme de violenta;
b) Capitolul VII: Institutii si servicii cu atributii in protectia copilului;
2. Legea nr. 156/2023 privind organizarea activitatii de prevenire a separarii copilului de familie cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Capitolul I: Dispozitii generale si definitii;
b) Capitolul II: Institutii si servicii cu atributii in activitatea de prevenire a separarii copilului de familie;
3. Legea nr. 292/2011 privind asistenta sociala - cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Capitolul IV: Masuri integrate de asistenta sociala;
4. Hotarirea 691/2015 pentru aprobarea Procedurii de monitorizare a modului de crestere si ingrijire a copilului cu parinti plecati la munca in strainatate si a serviciilor de care acestia pot beneficia, precum si pentru aprobarea Metodologiei de lucru privind colaborarea dintre directiile generale de asistenta sociala si protectia copilului si serviciile publice de asistenta sociala si a modelului standard al documentelor elaborate de catre acestea - cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Anexa nr. 1. Procedura de monitorizare a modului de crestere si ingrijire a copilului cu parinti plecati la munca in strainatate si serviciile de care acestia pot beneficia;
b) Anexa nr. 2. Metodologia de lucru privind colaborarea dintre directiile generale de asistenta sociala si protectia copilului si serviciile publice de asistenta sociala si modelul standard al documentelor elaborate de catre acestea;
5. Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ - cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Partea VI - Titlul III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice,
Capitolul I - Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, art. 538-543.
Capitolul III - Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia, art. 549-553
Continutul dosarului de inscriere:
a)formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c)copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d)copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e)copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h)certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european.
Actele de identitate si care atesta studiile se prezinta in copii insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisie de concurs.
Concursul va avea loc la sediul Primariei Municipiului Lupeni, din Lupeni, str. Revolutiei nr. 2, jud. Hunedoara.
Dosarele de inscriere la concurs se pot depune la - Serviciul Resurse Umane, Salarizare, Tehnologia Informatiei, Asistenta Medicala pentru Invatamant din cadrul Primariei Lupeni. Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane din cadrul Primariei Municipiului Lupeni, tel. 0254/560680, tasta 4, e-mail: [email protected].
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.