asistent social debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
asistent social debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria Municipiului Targu Jiu Expira in 2024-12-17
Locatie
Gorj
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
ANUNT
Primaria Municipiului Targu Jiu, cu sediul in Targu Jiu, bulevardul Constantin Brancusi, nr. 19, judetul Gorj, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea a unui post contractuale vacant de asistent social debutant, perioada nedeterminata, durata timpului de lucru 8 ore/zi, 40 ore/saptamana, din cadrul serviciului social ,,Centrul Magnolia- Centru de zi de socializare si petrecere a timpului liber din cadrul Directiei de protectie sociala Targu Jiu.
Organizarea si desfasurarea concursului se fac in baza articolului VII, alin. (4) din Ordonanta de urgenta nr. 115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Data si locul organizarii concursului:
Concursul se va desfasura la sediul Primariei Municipiului Targu Jiu din bulevardul Constantin Brancusi nr. 19 si va consta in urmatoarele probe:
- proba scrisa, in data de 14 ianuarie 2025, ora 1030;
- proba interviu, la o data ce va fi comunicata odata cu rezultatele probei scrise, in termenul legal de maximum 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Conditiile de participare la concurs:
Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
1. Conditii generale prevazute de art. 15 H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritarii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
2. Conditii specifice:
* Studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respeciv studii superioare de lunga
durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, specializarea asistenta sociala ;
* Vechime in specialitatea studiilor - fara vechime;
* Dovada privind inscrierea in Colegiul National al Asistentilor Sociali.
3. Bibliografia si tematica propuse pentru proba scrisa a examenului:
1.Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu tematica:
Titlul II - Contractul individual de munca:
Capitolul II - Executarea contractului individual de munca;
Titlul III - Timpul de munca si timpul de odihna:
Capitolul I - Timpul de munca;
Titlul XI - Raspunderea juridica:
Capitolul II - Raspunderea disciplinara;
Capitolul III - Raspunderea patrimoniala.
2. Legea asistentei sociale nr. 292/2011, cu modificarile si completarile ulterioare,
cu tematica:-integral
3. Legea nr.17/2000*** privind asistenta sociala a persoanelor varstnice, republicata (r3), cu modificarile si completarile ulterioare;
cu tematica: - integral
4. Legea nr. 197/2012 privind asigurarea calitatii in domeniul serviciilor sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
cu tematica: - integral
5. H.G. nr. 118/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 197/2012 privind asigurarea calitatii in domeniul serviciilor sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
cu tematica: - integral
6. Ordinul MMJS nr. 29/2019 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor varstnice, persoanelor fara adapost, tinerilor care au parasit sistemul de protectie a copilului si altor categorii de persoane adulte aflate in dificultate, precum si pentru serviciile acordate in comunitate, serviciile acordate in sistem integrat si cantinele sociale, anexa 6, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordinul MMSS nr. 2489/2023 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate privind managementul de caz in serviciile sociale acordate persoanelor varstnice.
cu tematica: - integral
4. Selectia dosarelor de inscriere
In termen de doua zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor in cazul concursului pentru ocuparea unui post vacant, respectiv in termen de o zi lucratoare pentru ocuparea unui post temporar vacant, comisia de concurs are obligatia de a selecta dosarele de concurs pe baza indeplinirii conditiilor de participare si de a consemna in borderoul individual rezultatul selectiei.
5. Pentru proba scrisa si proba interviu punctajul maxim este de 100 puncte, fiind declarati "admis" doar candidatii care au obtinut minimum 50 puncte la fiecare proba. Se considera "admis" la concurs candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii participanti, cu conditia ca acesta sa fi obtinut punctajul minim necesar.
In cadrul Probei interviu, candidatii vor fi evaluati in baza urmatoarelor criterii de evaluare:
- abilitati si cunostinte impuse de functie;
- capacitatea de analiza si sinteza;
- motivatia candidatului;
- comportamentul in situatiile de criza;
- abilitati de comunicare;
- initiativa si creativitate.
Planul de interviu si punctajele maxime, stabilite pentru fiecare criteriu de evaluare, sunt aduse la cunostinta candidatilor inainte de sustinerea probei.
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se realizeaza prin afisare la sediul si pe pagina de internet a autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului, dupa caz, in termen de o zi lucratoare de la data finalizarii probei si contine atat punctajul obtinut, cat si mentiunea ,,admis" sau ,,respins", dupa caz..
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si/sau proba practica si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si/sau probei practice si al interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept. Termenul de o zi lucratoare incepe de la data si ora afisarii rezultatelor selectiei sau a probelor de concurs si se incheie in ziua lucratoare urmatoare la aceeasi ora la care a inceput.
In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul selectiei dosarelor, comisia de solutionare a contestatiilor verifica indeplinirea de catre candidatul contestatar a conditiilor pentru participare la concurs in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.
In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul probei scrise, probei practice sau al interviului, comisia de solutionare a contestatiilor analizeaza lucrarea sau consemnarea raspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.
Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se realizeaza prin afisare la sediul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului si pe pagina de internet a acesteia, la sectiunea special creata in acest scop, imediat dupa solutionarea contestatiilor.
Rezultatele finale se afiseaza la sediul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului si pe pagina de internet a acesteia, la sectiunea special creata in acest scop, in termen de o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor solutionarii contestatiilor pentru ultima proba, prin specificarea mentiunii ,,admis" sau ,,respins".
6. Dosarele de concurs se depun la sediul Primariei Municipiului Targu Jiu, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea unui post vacant, respectiv pana in data de 17 decembrie 2024, ora 1700 la Compartimentul resurse umane, managementul functiei publice si contractuale, la persoana care asigura secretariatul comisiei de concurs, Geamanu Gabriela.
Relatii suplimentare se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Targu Jiu, Compartimentul resurse umane, managementul functiei publice si contractuale, camera 2, telefon 0253/205102.
Data publicarii anuntului: 4 decembrie 2024
DOCUMENTE NECESARE DOSARULUI DE PARTICIPARE LA CONCURS
1. formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din H.G. nr. 1336/2022 (se poate obtine de la camera 2, Compartimentul resurse umane, managementul functiei publice si contractuale sau de pe pagina de internet a Primariei Municipiului Targu Jiu, www.targujiu.ro/Primaria/Mass-Media/Noutati si informatii/ Concursuri angajari);
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
3. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
4. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
5. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
6. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
7. curriculum vitae, model comun european.
(1) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la punctul 5 este prevazut in anexa nr. 3 din H.G. nr. 1336/2022.
(2) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevazute la punctele 2-4 precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (2) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
(4) Documentul prevazut la punctul 5 poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la punctul 5 anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.